ARABIC MAKE-UP

Moc ráda se dívám na arabské líčící tutoriály. Ve většině případů tam jsou ženy na začátku velmi nevýrazné a dokáží ze sebe vytvořit opravdové princezny a líčení jsou hotová mistrovská díla. Dominuje jim vlastně všechno extrémně výrazné. Tvrdé linie obočí, výrazné stínováni, černé linky kolem celého oka s dlouhým kočičím "ocáskem" a v neposlední řadě také umělé řasy.

A právě něco podobného jsem taky zkusila vytvořit. :) Použila jsem řasy Ardell Sparkles, které jsem viděla u slečny z Ilovemakeup.cz a moc se mi líbily. Mají jemné zdobení, a to třpytky, kterými jsou seshora jakoby pocukrovány. Rozhodně je to efektivní, ale zároveň jemné zdobení, které bych se nebála vzít i na ples. Řasy jsou navíc velmi přirozené. Mám pocit, že podobného efektu docílím i u mých vlastních řas s velmi dobrou řasenkou. Takže se nemusíte bát žádné velké nepřirozenosti.

Řasy jsem lepila průhledným lepidlem stejné značky a ráda konstatuji, že se mi to výborně dařilo. Dosud jsem měla zkušenosti jen s řasami z drogerie s přiloženým lepidlem v balení, které se mi ale vždycky odlepovaly v rozích. U značky Ardell se Vám tohle nestane, aplikace je výborná a řasy krásně drží až dokud je nechcete sundat. :) Řasy i lepidlo mám z českého eshopu - KLIK a můžu je rozhodně jen doporučit. 




A teď už samotné líčení. Ve skutečnosti bylo ještě mnohem výraznější než na fotkách a rozhodně mě bavilo takhle si zablbnout. Tak snad se Vám výsledek bude líbit... :)





Poslední foto je sice dost tmavé, na druhou stranu mám pocit, že tady nejvíc odpovídá, jak moc bylo ve skutečnosti výrazné. :)


Použité produkty:
Clarins paletka na obočí (klik)
Báze pod oční stíny Urban Decay (klik)
Paletka Sleek Ultra Matte V2
Paletka Famous Leopard (klik)
Tekuté linky Gabriella Salvete - černé
Gelové linky Essence - černé
Nude tužka Max Factor (klik)
Černá tužka Gabriella Salvete
Řasenka Loreal Extra Volume Collagene (klik)
Korektor YSL Touche Eclat (klik)

Jak se Vám líčení líbí? :)


Mějte se krásně. :)




18 komentářů:

  1. Janiii, tak tohle je bomba!!! Fakt úžasné. Já jsem takový cvok, že bych si to vzala i normálně ven, v běžný pracovní den. Vážně skvěle provedené, smekám! Jsi jako arabská královna! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, tak to je vážně pecka :-). Asi nejlepší líčení, co tu vůbec máš a že je z čeho vybírat :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné. Když ty máš tak krásně výrazné oči, že toto líčení je pro tebe jak dělané. Fakt tleskám. Já se svýma malýma a lehce zapadlýma očima můžu jen závidět :D

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, to vypadá moc krásně! opravdu povedené

    OdpovědětVymazat
  5. To je fakt krása! Nádherný oči.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně nalíčené, máš nádherné oči a opravdu pohádkové líčení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krása a ešte raz krása. Ja milujem všetko arabské, čiže tlieskam. :)

    OdpovědětVymazat
  8. woooow, tak to je nádhera :)) k tvým očím to sedí naprosto perfektně :))

    OdpovědětVymazat
  9. wau,prekrasne licenie.konecne som nasla blog,kde blogerka VIE licit.oddnes poctivo sledujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to tak těší! Strašně moc děkujiiiii, všem! :)))

      Vymazat
  10. Nádhera, opravdu povedené!! :) Jinak vím o čem mluvíš s tou výrazností líčení na fotkách - kolikrát jsem v reálu až příliš zmalovaná a na fotkách to vypadá jako jemné líčení :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné líčení! A hlavně překrásné oči!

    OdpovědětVymazat
  12. Miluji arabský styl líčení :) Moc se ti to povedlo, ty řasy jsou k tomu dokonalé.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥