JAK JSEM SI OBLÍBILA VŮNI OD AVONU A ZAČALA ŠETŘIT S PLNAPENEZENKA.CZ

Jak možná víte, katalogové značky moc nemusím. Přesto jsem jedné z nich dala druhou šanci. A to proto, že jsem si absolutně zamilovala vůni Avon Luck for her. Její první balení jsem dostala jako dárek od Leničky ( http://lenacerge.blogspot.cz/) a netrvalo dlouho a musela jsem objednat nové.


Vůně je hodně sladká, jejím základem je santalové dřevo, dále byste v ní mohli hledat bergamot, mandarinku nebo bílé květiny. Mě na ní baví hlavně to, že mi ji opravdu hodně lidí chválí a ptá se, čím to voním. Navíc mě velice mile překvapila i výdrž, která je celodenní. A plusem je pro mě také hezký, roztomilý flakonek s mašličkou. Pravda, není úplně praktický, není to lahvička přímo do kabelky, ale kosmetický stolek ozdobí krásně! :)

Cena vůně se pohybuje kolem 450-500Kč za 50ml. 

Vůni jsem navíc tentokrát objednávala prostřednictvím portálu plnapenezenka.cz. Prostřednictvím této stránky se dá krásně šetřit. Má v nabídce stovky obchodů, u každého jsou uvedena procenta, která znamenají, kolik peněz se vám připíše na účet plné peněženky zpět z nákupu. Já jsem si vybrala parfums.cz. A jak to funguje? Stačí, když se na webu zaregistrujete. Tím se vám hned připíše 50Kč na účet plné peněženky. Tato odměna může být vyplacena, jakmile získáte provizi 100Kč z ostatních nákupů. Ostatní penízky se dají vybírat hned. Do vybraného obchodu přejdete přes odkaz na plné peněžence, uskutečníte nákup a během několika minut bude vaše odměna registrována. Potom už musíte jen počkat na její schválení, které probíhá do dvou týdnů. Myslím, že nakupováním přes tyto stránky nejde nic ztratit, jedině získat. Takže pokud vás to zaujalo, můžete se zaregistrovat a pak už jen nakupovat a dostávat provize z nákupů: https://www.plnapenezenka.cz/penize-zpet/128822/


Tímto děkuji zastoupení stránek plnapenezenka.cz za nabídku spolupráce. :)

Nakupujete přes plnou pěněženku? Zaujal vás server?
Co vy a vůně od Avonu?

Mějte se krásně!



9 komentářů:

  1. Já tuhle vůni najdu pod stromečkem ♥ A rovnou budu mít celou sadu i deodorant a tělové mléko. Tuhle vůni už chci asi rok a konečně už bude má

    OdpovědětVymazat
  2. Vůně je krásná, také ji mám doma. Občas se v Avonu nebo Oriflamu dají najít poklady.
    Ale po pravdě - přijde mi, že článků o Plné peněžence je až moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ano, ale ten server je opradu fajn a nakupuji přes něj ráda. Takže nabídka spolupráce z jejich strany byl jen příjemný bonus. :-)

      Vymazat
  3. Vůně vypadá zajímavě a o této stránce jsem ještě neslyšela ty jo -.-"
    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle vune me taky hodne laka, ten flakonek je nadherny :) A pres plnou penezenku nakupuju rada, nedavno jsem nakupovala neco malo pres 1000 Kc na eshopu Douglasu a vratilo se mi 26 Kc, coz je podle me super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je úžasná! ♥ Díky mě si jí objednaly další tři holky, které se mě také ptaly :D. Vážně voní skvěle a vydrží :) balení je krásné! :) Momentálně mám tu druhou verzi Avon- La vie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta fotka je krásná, aj obal! Web znám, ale i tak díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  7. O PLNAPENEZENKA.CZ jsem kdysi něco slyšela, ale nikdy jsem to více nezkoumala :) Děkuji za super tip :) Jako make-up nadšenec to určitě co nejdříve půjdu vyzkoušet ;-)
    http://veronique-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥