HLEDÁNÍ SUPER ŘASENKY

Najít dobrou řasenku je pro mě v poslední době trošku boj. I když mi teď prošlo pod rukama několik řasenek, které byly moc fajn, žádná mě nějak nepřesvědčila pro koupi dalšího balení. Raději jsem se rozhodla, že budu zkoušet další a další až najdu nějakou opravdu TOP. A tak se mi za poslední dobu nashromáždilo hned 5 řasenek od různých značek. Jak si která vedla se dovíte v článku... :)




Yves Rocher Sexy Pulp
Řasenka, kterou dostanete jako dárek ke druhému nákupu při založení věrnostní kartičky YR. Na obalu stojí, že řasenka má být extra objemová. Podle kartáčku bych tomu i věřila. Je to úplně klasický kartáček ve tvaru přesýpacích hodin. Takovou klasiku mám moc ráda, takže jsem do řasenky vkládala docela naděje, k čemuž přispěl i fakt, že je to údajně nejprodávanější řasenka Yves Rocher. Bohužel mě však zklamala na celé čáře. Řasy mi neudělá hezké, vůbec je neprodlouží a už vůbec nedodá žádný objem. Ba naopak bych řekla, že řasy spíš slepí do nehezkých trsů. Ostatní vlastnosti pak už netřeba ani soudit, protože, to, že vydrží celý den a neopadává už není moc platné. Je mi to líto, ale absolutně nedoporučuji.



L'Oréal Volume Million Lashes Féline
L'Oréal Volume Million Lashes Féline přišla do drogérií teprve nedávno, no a protože byla uvedena za akční cenu, skončila mi v košíku. :))  Řasenky L'Oréal mám všeobecně moc ráda. Podle mě patří k nejlepším v drogerii a tato není výjimkou. Řasy krásně natočí, díky tomu získají hezkou délku. Navíc umí vykouzlit i krásný objem. Měla jsem jen jeden problém a sice, že když byla úplně nová, byla hodně mokrá a řasy lehce slepovala. Nicméně po pročesání suchým kartáčkem bylo vše v pořádku. Jinak řasenka neopadává, přes den se neobtiskává a krásně drží. Až tak moc, že má moje oblíbená Bioderma micelárka problém s odlíčením. A to mi normálně odlíčí úplně všechno. 
Kartáček řasenky je tentokrát gumový, ve tvaru půlměsíčku. Po stranách má delší štětinky a v prohlubni úplně kraťoučké, což je super na spodní řasy.



Max Factor Voluptuous False Lah Effect
Novinka, která se brzy objeví v drogériích je řasenka Max Factor Voluptuous False Lah Effect. Musím říct, že mě po otevření zaujala na první pohled. Má zcela originální, nevšední kartáček. Je mega obrovský, gumový a štětinky jsou uspořádány do tvaru spirály. Hodně špatně se to fotí, ale snad to trošku uvidíte. Na používáni jsem se těšila, ale po první aplikace jsem zjistila, že to s kartáčkem nebude až tak jednoduché. Nebyla jsem totiž na takový typ vůbec zvyklá a přišel mi moc velký. Poprvé jsem měla barvu až na nose, a to vůbec nepřeháním. :-D Je prostě potřeba se s kartáčkem naučit trošku pracovat, pak už je to v pohodě. 
Co se týče efektu na řasách, tak hodnotím jako zlatou střední cestu. Na denní nošení je to fajn řasenka, která drží, kde má a neopadává a vytvoří přirozenější vzhled. Na slavnostnější akce už mi ale nestačí, protože "efekt wow" úplně nevytvoří. Shrnu to tak, že ji mám ráda, není vůbec špatná, ale nepřesvědčila mě ke koupi dalšího balení.



Astor Lash Beautifier
Objemovou řasenku s arganovým olejem od Astoru jsem dostala od mamky, protože ji zaujala designem. Hodí se mi totiž k sadě štětců Rose Gold od Zoevy, mezi kterými se krásně vyjímá. :)) Řasenka se pyšní klasickým štětečkovým kartáčkem měsíčkovitého tvaru, který patří mezi nestárnoucí klasiku. Ne vždy je však tento tvar zárukou, že mi bude řasenka vyhovovat. A tak je tomu i v tomto případě. U ostatních bloggerek jsem četla, že je řasenka až moc mokrá a řasy slepuje, ale já si myslím přesný opak. Nevím, jestli to není jen mým kusem, ale mně přijde sušší, řasy neprodlouží, nenatočí, jen lehce slepí. Za mě ne.




Benefit They're Real!
Jak se říká, to nejlepší nakonec. :)) Legendární řasenku od Benefitu jsem chtěla vyzkoušet už hodně dlouho. A Ježíšek to zřejmě tušil, tak mi ji nadělil pod stromeček. A to hned v limitované edici s krystaly Swarovski na obalu. To je vám taková krása! :))
Karáček je v tomto případě gumový, pravidelně uspořádaný a konec tvoří takovou bambulku ze štětinek. Ta je super na přesnější aplikaci řasenky, třeba do vnějšího koutku oka nebo i na spodní řasy. No a samotná řasenka? Pecka! Naprosto chápu její oblíbenost po celém světě. Sama jsem se do ní zamilovala po prvním použití a tuším, že tohle nebude poslední balení. Baví mě hlavně to, jak řasy krááásně natočí, dodá jim velký objem a ani trošku neslepuje. Troufám si tvrdit, že je to nejlepší řasenka, co jsem kdy vyzkoušela. :)





No a nakonec malé srovnání, jaké řasy mi udělá dobrá řasenka. V tomto případě Benefit They're Real...



...a řasenka, která mi nevyhovuje, jako Astor Lash Beautifier:



A to je pro dnešek všechno. Dejte mi vědět, jestli jste některou z těchto řasenek vyzkoušeli a jestli vám vyhovuje. Jaká je vaše nejoblíbenější řasenka?

Mějte se krásně.


P.S.: Na facebooku blogu probíhá menší blogsale, tak mrkněte. :)

8 komentářů:

  1. Taky jsem z TR byla nadšená, ikdyž jsem jí měla jen v mini verzi:) Tato limitovaná je nádherná;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Yves Rocher Sexy Pulp..stejná zkušenost :/ a vypadala tak nadějně.

    OdpovědětVymazat
  3. Hodne zajimava recenze, trosku me mrzi, ze neni vyfocena kazda rasenka na rasach pro lepsi predstavu. Kazdopadne jsi me nalakala na tu od Benefitu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem za tipy na ďalšie riasenky :)
    Za mňa top Sublime de Chanel, Pupa Vamp, Pupa Divas Lashes a Max Factor Masterpiece Max :)

    OdpovědětVymazat
  5. TR miluji! Budu si jí kupovat stále dokola, protože je vážně skvělá. Ještě mám v plánu vyzkoušet Roller Lash.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné recenze, tu řasenku z YR mám hodně ráda, všichni si na ni stěžují, ale s mými řasami si rozumí :D

    JIJINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Skúšala som len Yves Rocher a mne sedela maximálne, tak úžasné objemné riasy mi vytvorí máloktorá riasenka, nemám nejaké extra husté svoje vlastné riasy a nie každá riasenka si s nimi poradí. Každému však sadne niečo iné, ja napr. každým ospevovaný púder Rimmel Stay Matte považujem za zbytočne vyhodené peniaze, totiž moju mastnú nezmatňuje ani náhodou.

    OdpovědětVymazat
  8. Do you need free YouTube Subscribers?
    Did you know that you can get these ON AUTO-PILOT & ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥