Souboj: Krémy na nohy Balea X Scholl

Áhoj nejmilejší čtenářky,
dnes mám pro Vás po dlouhé době zase srovnání. Vlastně teprve druhé. První souboj lesky na rty (Lancome X Sephora) byl můj úplně první článek :).

Dnes se podíváme na krémy na nohy. A to všemi milovaný Balea s ureou a Scholl.
Scholl má mírně odlupující se balení, tak to, prosím, omluvte :)
No a dnešní článek nebude nějak extra dlouhý. Řeknu to rovnou. Nechápu, co na tom "Baleáckém" krému každý vidí. Pro mě má úplně stejný efekt, jako bych si nohy namazala obyčejnou indulonou. Nebo prostě úplně čímkoliv. Odstraní pocit suchých chodidel. Na chvilku a to je tak všechno. Když potřebuju zacelit paty a napravit popraskání, tak to nic. Musela bych patlat asi tak měsíc a i tak si nejsem jistá, zda by to pomohlo.

Oproti tomu Scholl stačí nanést ve větší vrstvě, jedna noc a ráno jsou nožky jako dětská prdelka. Hebké, hladké, prostě úžasné! Dovede opravdu zázraky a pro mě je to jasná volba! :) I když je pravda, že je asi tak 6x dražší než Balea.

Máte s některým zkušenosti a jste spokojené? 

7 komentářů:

  1. Já mám zkušenosti s tím od Baley :) A samé dobré. Já o své nožky pečovat musím, protože jsem většinu času v jezdeckých kožených botech a pak nohy trpí. Takže je neustále mažu, koupu a pečuju o ně jak jen to jde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No možná kdybych jiný než ten od Baley nevyzkoušela, tak bych ho měla taky ráda... ale když to srovnám... tak je to fakt sto a jedna :)

      Vymazat
  2. Tiež mám skúsenosť s tým od Balei, ale najviac čo používam sú výrobky od Avonu foot works alebo Garnier regeneračné :) so Scholl nemám ešte žiadne skúsenosti, aj keď viem že majú rôzne prípravky na starostlivosť... Môj blog + GiveAway

    OdpovědětVymazat
  3. Já nějak nemám problém se suchými nebo rozpraskanými chodidly, takže pro mě byla Balea super, ale fakt to bylo spíš pro pocit, že jsem se něčím namazala. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsi první člověk, co má na tuhle Baleu stejný názor :)! A ještě ta vůně, je taková divná , nemůžu jí vůbec cítit :p. Až si budu kupovat nový, tak se mrknu na tento Scholl :).
    Follow you back ;)

    OdpovědětVymazat
  5. zkoušela jsem oba a také mi více vyhovoval krém od Schollu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Se žádným zkušenost nemám, ale protože se blíží léto a popraskané paty nemám v otevřených botkách ráda, jsem ráda, žes napsala, že Scholl opravdu něco umí :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥