VŮNĚ, KTERÉ ZARUČENĚ VYDRŽÍ! :)

Myslím, že každá z Vás mi dá za pravdu, že když investujete penízky do dražší vůně, očekáváte od ní celodenní výdrž. A protože už nějaké ty parfémy či toaletní vody vyzkoušené mám, rozhodla jsem se přidat seznam těch, které zaručeně vydrží celý den a můžu je tak doporučit! :)

Chanel Chance
Asi nikoho, kdo má rád a sleduje můj blog, nepřekvapí. Je to má nejoblíbenější večerní vůně, je dost silná, ale co se týče právě výdrže, tak je nejlepší. :)


See By Chloe
Nedá se říct, že by to byla moje nejoblíbenější vůně. Hlavně je jiná než všechny mé ostatní kousky. Je totiž vyloženě květinová. :)
O parfémech Chloe jsem si myslela, že vydrží celý den všechny, ale teď mám doma ještě Love Story a ta celý den nezvládne, ale o See By Chloe vím určitě, že na to má. :))


Armani Acqua di Gioia
Ne nadarmo je tahle zelená kráska nejprodávanější vůní Sephory. Je úplně úžasná - lehká, svěží... no mám ji fakt moc ráda. Jen je dost rozšířená, když s ní někdo voní, poznám to na metry! :))


Moschino Funny
Na této vůni mám mimo jiné velmi ráda obal, protože jak se říká - oči kupují. :) Každopádně na denní nošení je to super, lehká, citrusová vůně, která mě výdrží velmi mile překvapila! :)


Givenchy ange ou démon
Když se navoníte tímto parfémkem, budete ho na sobě cítit ještě tak dlouho, až Vám to bude protivné. :-D Jednou jsem se s ním navoněla na akci a kamarádka mi řekla ať jdu od ní dál, že jsem jak chodící parfumerie. :-D Nicméně držák to je, takže ho sem zařadit musím.




Někdy příště se můžete těšit na článek o vůních, které naopak nic nevydrží, a tak bych se vyvarovala jejich koupi... :)

A jakou vůni, která vydrží, jste si oblíbili Vy? :) 


13 komentářů:

  1. Tahle Chloe mi vubec nevoni, hrozne silna.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta chloe vydrží vážně dlouho ! :) Ještě mám dobré zkušenosti od Calvina Kleina - Euphoria. Nádherná vůně, která vydrží celý den. Ale je to spíše vůně, na nějakou večerní událost no :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Chloe je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chanel bych si někdy chtěla pořídit, výrazné vůně mám nejradši ,takže si myslím, že bych ji 100% využila .)

    OdpovědětVymazat
  5. No až na Chance mám teda úplně jiný vkus. I když jsem ty vůně měla všechny. Koupila jsem si ale jen Chanel, ty ostatní jsem dostala a brzy poslala dál. Mám totiž už takový "dospělejší" vkus. Kupuju si zásadně kvalitní parfémy, takže celodenní výdrž ani řešit nemusím, tu mají všechny. V poslední době nejvíc miluju klasickou Stellu McCartney (je cítit hodně po růžích), Botegu Venettu (voní jako drahá kožená kabelka) a Shalimar (nic jiného takhle nevoní).

    OdpovědětVymazat
  6. Moschino milujeem :) ale okrem neho aj versace Bright Crystal a najnovšia moja láska je Hugo Boss Jour Pour

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Prekvapila me Guerlain Flora Nymphea a klasikou je Alien. A parfemy z Lushe taky moc moc vydrzi, az prilis.

    OdpovědětVymazat
  8. Já dostala Miss Dior Blooming bouqet a říkala jsem si jak budu vonět - nejenže Dior ale i za ty peníze no a nic.. čím to je?:D stříknu se 4x na krk + na zápěstí a stejně nevoním.. někdo projde a cítím hned jeho parfem a ja nic..

    OdpovědětVymazat
  9. z tebou jmenovaných jsem měla jenom Moschino Funny a opravdu krásně vydrží celý den :))
    teď jsem přesedlala na mé oblíbené vůně ze Španělska, ty sice nevydrží celý den, ale voní úžasně :))

    OdpovědětVymazat
  10. ja práve používam Moschino Funny:)

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna včera kamarádka mluvila o Chanel, že by si ji přála :). No musím říct, že mě parfémy od Chloé nevoní vůbec
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  12. Chanel Chance jsem měla a opravdu vydrží dlouho, vůně mi však nesedla, od Chanel zbožňuji No.5.
    Moschino Funny také miluji i když je to pouze toaletka tak vydrží :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥