Nails: KIKO 494

Jak možná víte, nedávno jsem se vrátila z Itálie, kde jsem se podívala do obchůdku s kosmetikou KIKO. No a samozřejmě jsem si odnesla spoustu věcí a mezi nimi nesměl chybět i nějaký ten nový lak na nehty. Dnes se podíváme na první z nich s číslem 494. 


Lak je v krásném vínovo-fialovém odstínu a je založen hlavně na třpytečkách, takže se celý leskne. Barva je myslím celkem nezvyklá a moc se mi líbí. Jen mi přijde, že ve skutečnosti působí na nehtech tmavěji než v lahvičce a ukázat světu svou krásu tak umí především na sluníčku. :) 

K dokonalému krytí stačí dvě slabounké vrstvy, které jsou nalakované i na fotkách. Lakování je velmi pohodlné díky plochému štětečku, který má pro mě dokonalý tvar a přesně takové mám nejraději.

Lak jsem kupovala v akci asi za 1,50 Euro a myslím, že ta tu cenu je opravdu skvostný, vyrovná se mnohonásobně dražším značkám a moc jsem si jej zamilovala... Posuďte sami... :)





Jak se Vám lak líbí? Máte s laky KIKO zkušenosti?

Mějte se krásně.



1 komentář:

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥