URBAN DECAY GRAVITY

Nejdokonalejší fialový stín na světě. Alespoň podle mě. Mám ho ze všech nejraději a když jsem ho měla nový, nenosila jsem asi měsíc žádný jiný. Řeč je o odstínu Gravity od značky Urban Decay. :)






O stínech Urban Decay se všeobecně hodně mluví. Hlavně v superlativech, takže jsem samozřejmě chtěla nějaký také vyzkoušet. Když jsem v Praze nějaký vybírala, volba byla velice rychlá. Fialový odstín Gravity mě okamžitě zaujal a během pár minut byl v košíku. Na první pohled mě zaujalo krásné balení, které vypadá peckově! Ještě lepší je však samotný stín. Výborná pigmentace, máslovitá konzistence a hlavně luxusní odstín. Tak by se daly shrnout vlastnosti stínu z čehož vyplývá, že jsem prostě nadšená. Když k tomu připočtu ještě minimální prášivost a dobrou výdrž, nikoho nepřekvapí, že stín považuji za nejlepší mono, který mám! :)

Tady je ukázka mého nejoblíbenějšího líčení s tímto stínem. I když je dost výrazné, nosím jej strašně ráda a často. :)




Na líčení jsem dále použila:
Clarins paletka na obočí
M.A.C gel na obočí
Sleek Ultra Matte V2
Lancome Magic Voyage paletka
Rimmel Kate Moss gelové linky
Rimmel černá tužka Scandaleyes
Too Faced Better than sex řasenka

Jak se Vám líčení líbí?
Co vy a stínu Urban Decay? Jaký je váš nejoblíbenější? :)

Mějte se krásně.

14 komentářů:

  1. Krásný, časem si ho snad taky pořídím! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný stín.. líčení je krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tieň vyzerá úplne nádherne, či už jeho farba alebo balenie. Aj líčenie, ktoré si s ním vytvorila, sa mi veľmi páći :) Som rada, že na Slovensku nemáme Sephoru, a teda ani Urban Decay, inak by moja peňaženka zaplakala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné líčení a super inspirace, asi si taky jedny zakoupím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud se nemýlím, mám Gravity v paletce, a mám ho velmi ráda. :) Díky za připomenutí, že jej musím víc nosit.:)

    OdpovědětVymazat
  6. oooch nádherný tieň, prenádherná linkaa a skvelé obočie, som sa zamilovalaaaaaaaaa:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ten stín je boží a jde ti nádherně k očím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda ta fotka s očkem je jak z nějakýho časopisu! =O

    skvělé! i když mému oku nějak tmavé stíny nesluší :(

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz
    janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky! A stín od UD mám také takový fialový, skoro stejný jako tento akorát se jmenuje Psychedelic Sister :)

    Ráda bych Tě pozvala na mou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tichá závist:-D Tento stín bych brala hned, naprosto miluju fialovou a miluju UD! Krásné líčení!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥