BALZÁMOMANIAK

Balzámků na rty není nikdy dost. Obzvlášť v zimě je to pro mě opravdu nezbytná záležitost. A tak mám vždycky nějaký balzám v kabelce, na nočním stolku, v koupelně... a když jsem je pak dala dohromady, zjistila jsem, že se mi jich za poslední dobu doma shromáždilo docela dost... :)


V první řadě vás musím upozornit na limitku klasických balzámů Labello originál, které teď seženete v šesti neonových obalech, které dokonce svítí pod UV světlem. Samotný balzám je stejný jako klasické, modré Labello, tedy příjemná klasika. Kus stojí 65 Kč.


Při posledních nákupech ve Vídni jsem se zastavila také v obchůdku s kosmetikou Kiko, kde jsem objevila poslední kusy puntíkatých rtěnek ze starší limitky Deco Delight. Oficiálně je to sice rtěnka, ale pro mě spíš lehce tónovaný balzám, protože krytí opravdu moc velké není. Nicméně na rtech je balzámo-rtěnka velmi příjemná. Tím, že lehce zbarvuje vypadá i hezky na rtech. Navíc oči kupují, takže roztomilý design a doprodej za 3 eura? No to nešlo odolat... :)


A u značky Kiko ještě chvilku zůstaneme. Už z prázdnin z Itálie jsem si přivezla rtěnku Ultra Glossy Stylo v odstínu 816 v krásné neonově růžové barvě. Vypadá docela šíleně, ale opět to není pigmentovaná rtěnka ale spíš tónovaný balzám. Z tohoto odstínu jsem prostě nadšený, vypadá krásně, rty výborně hydratuje, dobře drží a na léto SPF 15 je taky fajn. Proto jsem si chtěla pořídit ještě jeden odstín do korálova. Volba padla na č. 817, ale tady jsem bohužel šlápla úplně vedle a je to hodně velký propadák. Rtěnka má totiž úplně ooobrovské giga třpytky, které při nanesení na rty vypadají jako šupinky, rtěnka díky tomu nejde rovnoměrně rozetřít... prostě hrůza. Takže pokud budete někdy v Kiku, doporučuji tyto rtěnky omrknout, ale pouze bez třpytek. :)


Ještě tu mám dva zástupce dražší kategorie. První Dior Lip Glow v odstínu Lilac, na který mě nalákala kamarádka a absolutně jsem si ho zamilovala. Je prostě fantastický, vytvoří na rtech hutnou vrstvu, která rty opticky vyhladí, krásně hydratuje a odstín se navíc přizpůsobí vašim rtům. Mínusem je tady jedině cena. Asi ne každý je takový blázen jako já, aby dal tisícovku "jen" za balzám na rty. :)


Poslední, můj nejnovější přírůstek, je balzám od Sisley, který stojí stejně jako Dior. Ale upřímně, pokud bych si měla mezi těmito dvěma vybrat, volila bych jasně Dior. Balzám od Sisley mi přijde celkem průměrný, nevydrží mi na rtech tak dlouho. Odstínově je zcela bezbarvý. Plus dávám jen nádhernému obalu. Nojo, zvířecí vzory, to je moje... :)


A jaký je váš oblíbený balzám na rty? :)

Taky jich máte vždycky kupu? :)

Mějte se krásně!

10 komentářů:

  1. Kiko a jeho design uvnitr rozhodne topka! Labella v neonu se mi moc libi, skoda, ze neudelali i zajimavou napln. Ja jsem na balzamky celkem flink ;( ale mam jich pomerne dost.. nejradeji mam momentalne asi EOS.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta puntikata rtenka je rozkosna. Balzamu mam take silenou zasobu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Žádný z těchto balzámů neznám a to jsem taky maniak :D podle jména teda Labello, ale nevyzkoušela jsem ho :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju momentalně balzám od Manufaktury. Labello jsou taky fajn ale design u Kiko je nádherný! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. aaa labelo proste milujem ! najlepšie balzamy ! :))

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty kiko rtěnky vypadají peckově :D já mám balzámů taky spoustu, nejvíc u mě převažuje eos a baby lips :-)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  7. Ja balzámy od labella úplne zbožňujem. Najradšej mám jahodový,ktorý vonia ako peledrek,proste super vôňa. Aj tvoj článok je úplne super :) len tak ďalej.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥