Souboj: Lesky na rty Lancome X Sephora

V dnešním článku jsem se rozhodla srovnat dva lesky na rty. A to známý hydratační lesk Lancome Juicy tubes a Sephora Gloss miroir. Lancome mám v odstínu Coral Rush – cihlově červená se zlatým shimmerem. U sephory jsem dostala od kamarádky červený 09-Christmas Candy, který sice v obalu hrozně křičí, ale na rtech to tak ani zdaleka nevypadá. Vlastně žádný z těchto lesků není nějak extra pigmentovaný :)

Co se týče konzistence, myslím si, že oba lesky jsou si dost podobné. Jsou to takové typické „lepítka“, což teda někomu nemusí vůbec vyhovovat, ale podle mě, je to fajn a aspoň je cítit, že vůbec něco na rtech mám :) (pokud nejsem zrovna venku,kde hrozně fouká, s rozpuštěnými vlasy...pak je to na nic) Zajímavé je, že oba lesky mají v popisu - „nelepivé“. Nevím no... :D

Hydrataci splňují tyto lesky na jedničku. Rty jsou po nich krásně jemné a vyživené :)

Výdrž je u obou slušná, ale v tomhle směru vede Lancome. Opravdu vydrží dýl. Mám ho klidně i celé dopoledne a pořád ho na rtech cítím, nemám potřebu dávat si novou vrstvu. Gloss miroir za dopoledne vytáhnu i 3x :)

Navíc mám fakt ráda voňavé lesky :)). Juicy tubes voní krásně. Jen nevím, k čemu bych to přirovnala. Řekla bych, že je to takový květinovo-ovocný podtext :) Gloss miroir mi oproti tomu připomíná umělou hmmotu :D. Nic moc přirozeného.

Co se mi v odstínu 09 lesku Sephora opravdu nelíbí, jsou obří třpytky jakési modro-fialové barvy, které na rtech drží jako přikované i když je už lesk dávno fuč. Takže, kdybych si Gloss miroir vybírala sama, sáhla bych po jiné barvě.  V nabídce jsou třeba moc hezké růžové.
Juicy Tubes pro mě vede i barvou, ale to je takové težké, když jsem si ho vybírala sama podle sebe a Gloss miroir ne.

Na druhou stranu je rozhodující i cena. Za Lancome dáte 2x tolik než za Sephoru. No, kdybych nevěděla, kam už peníze cpát, koupila bych si Juicy tubes :D. Každopádně Gloss miroir určitě není špatný. Mám ho moc ráda a určitě nezůstanu u jednoho balení :) 


____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________



2 komentáře:

  1. Já osobně na Lancome nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky ho mám hrozně ráda :) ale s tím od sephory jsou si fakt hodně podobné :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥