Borůvkový tělový krém Balea

Krásný večer slečny,
hned na začátku se Vám prostě musím omluvit, že teď nepřispívám. Jsem od rána do večera na brigádě a když přijdu domů jsem ráda, že si můžu oddechnout, jen si v klidu počíst Vaše blogy a na psaní článků nějak nemám chuť. Navíc v pátek odjíždím na dovču do Itálie, takže abych Vám mou nečinnost aspoň trošku vynahradila, bude brzy první malinká GIVEAWAY blogu. Těšíte se? :)

Teď už ale k tématu. Když jsem nedávno zahlédla v DMku borůvkový tělový krém Balea, mé srdíčko zaplesalo. Už jsem se po něm totiž dívala v květnu, jenže to byl všude jen borůvkový šampon. Myslela jsem si, že krém už se k nám ani nedostane. A dostal! Juch!


Balení je klasická, plastová piksla, což je docela praktická záležitost. Hlavně proto, že se z ní dá vydolovat celý obsah krému. A samotný krém? Velmi příjemný na léto. Je lehký, hezky hydratuje a zároveň se rychle vstřebá a nezanechává mastný film, jako jsem psala o Balea mléku mango z letní limitky, které bylo pro mě zklamáním. Pokud ale máte extra suchou pokožku, stačit Vám rozhodně nebude.

Co však upoutá na první dojem je jednoznačně vůně. Upřímně, borůvky mi to nepřipomíná, ale je to sladká, žvýkačková vůně. Pokud si chcete po natření připadat jako sladký bonbon tak jednoznačně doporučuji! :)

Co Vy a Balea borůvkový krém? Zkoušeli jste? :)


9 komentářů:

  1. Borůvkový krém jsem ještě nezkoušela, pořád nějak nemůžu dopotřebovat kokosový od Baley, už mi přijde, že je ten kelímek bezedný. :-D Teď si dělám zálusk na Nivea tělové mléko do sprchy, pro mě jako pro lenocha první kategorie je to ideální produkt. :)

    OdpovědětVymazat
  2. už jsem na něj v dmku koukala, ale zatím jsem ho nepořídila, ale mám ten borůvkový šampon :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tak tenhle krém jsem zatím vesele ignorovala a vůbec nevím, že něco takového Balea nabízí! :-o

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip , už to chtělo zase omrknout baleu .. :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krém jsem nezkoušela, jenom šampón a ten je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teda i šampon a ten mi tolik nesedí. Rychle se mi po něm mastí vlasy...

      Vymazat
  6. Jééé, tenhle jsem zatím nezaregistrovala, jen borůvkový šampón, musím jej taky koupit :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. akoo, dala by som si povedať, čo sa vône týka, ale keďže píšeš, že je ľahký a nemastný, tak to nie je nič pre mňa. ani na leto.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥