TAG: Co nosím v kabelce

Všimli jste si, že tu ještě nebyl vůbec žádný TAG? Docela mě to samotnou překvapilo, a tak jsem se rozhodla to honem napravit. No a proč nezačít tím nejpopulárnějším, který nechybí asi na žádném blogu? :)

Tady je obsah mé kabelky. Že tam nosím přes školní rok ještě sešity a psací potřeby je tak nějak jasné a nefotila jsem to :).


1. Peněženka - tahle je giga velká, takže bych si ráda pořídila nějakou menší. V peněžence nosím zároveň všechny kartičky, doklady, atd. Takže žádnou další věc na to nepotřebuju.
2. Dioptrické brýle - tak v těch mě vidělo jen minimum lidí. Nepotřebuji je totiž nutně, ale nevěřili byste, co udělá čtvrt dioptrie, když sedím vzadu na přednášce :D
3. Pudr se zrcátkem - ukazovala jsem Vám ho tady v souboji s Rimmelem.
4. Diář - tenhle je Albi a paradoxně ho mám docela zbytečně. Totiž, píšu si do něj, to ano. Ale tím, že tam něco napíšu, si to zároveň zapamatuji, takže ho už pak nemusím otevřít doma.
5. Antibakteriální gel na ruce - tenhle byl zdarma k nějakému mýdlu a je fajn :)
6. Miniatura laku na vlasy - pro mě must have, protože nenávidím rozlétané vlasy.
7. Mini sešívačka na papíry - také nepostradatelná věc, kterou používám téměř denně, obzvlášť ve škole při psaní protokolů atd.
8. Olejové vatové tyčinky - super, když jsem někde celý den a potřebuji upravit jen drobnosti na očích, jako trochu rozmazanou tužku.
9. Něco na rty

A co Vaše kabelka? Maté v ní něco stejného jako já? :) 

10 komentářů:

  1. Ha, takové články miluju. Asi se taky TAGnu, doufám, že pak čtenáři neutečou s hrůzou v očích. :)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný článek, takové typy postů čtu nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  3. jee já mám v kabelce asi tak milion věcí a někdy se fakt divím,co všechno se mi do ní vejde

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Mám moc ráda podobné články; a těmi vatovými tyčinkami jsi mě inspirovala, to se hodí. I když v tašce nosím už tak milion věcí a přetéká mi:D U mě je nutností cestovní Tangle Teezer, antibakteriální gelík, krém na ruce, balzám na rty, rtěnka, zrcátko... No, mohla bych pokračovat, tohle tam ale bydlí neustále:)

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Báječný TAG, Janičko:-). V kabelce nosím podobné věci jako ty. Základ tvoří mobil, peněženka, diář, hřebínek, něco na pusu a pudr:-))
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Nosíš toho dost málo, já tahám celý arzenál zbytečností, které by se mohly hodit... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když k tomu připočtu nějaký ten sešit a pití do školy, docela se to pronese a bolívá mě rameno :D takže myslím, že toho mám až moc někdy :)

      Vymazat
  7. V podstatě nosím to samé, co ty. Antibakteriální gel už nenosím, stejně mi vždycky jen zbíral místo v tašce a nikdy jsem si na něj nevzpomněla :D Brýle nemám, lak nepotřebuji, tyčinkz také ne a sešívačku jakbzsmet. Já nosím ještě ipod. A něco na čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že toho máme tolik společného :D :D :D

      Vymazat
  8. Jsme na tom podobně:)
    Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥