Saloos hydrofilní odličovací olej Levandule

Pokud sledujete můj blog, tak možná víte, že mým nejoblíbenějším odličovačem je růžová Bioderma (já vím, trapné, ohrané, ale stejně je pořád nejlepší). I přesto ráda zkouším něco nového. Jako např. micelárku Lirene, což je podle mě propadák, micelárku La Roche-Posay a nebo naposledy jsem zkoušela teď tolik diskutovanou micelárku Loreal. Jéé, vždyť to jsou pořád jen samé micelárky. Co tak zkusit něco úplně jiného? A co tak třeba odličovací olej? A co tak třeba od Saloosu? Tááák jo... :)


Saloos má v nabídce hned několik druhů odličovacích olejů, konkrétně Růžové dřevo, Bergamot, Lemon tea tree, Levandule, Granátové jablko, Meduňka, Tea tree-manuka, Ylang-Ylang a také neutrální olej. Proto myslím, že si opět vybere každý přesně podle svého typu pleti.

Já jsem si vybrala právě Levanduli, protože mám hrozně ráda její vůni. Tento odličovací olej je určen pro všechny typy pleti. Působí protizánětlivě, zklidňuje a dezinfikuje, čistí zanícenou pokožku a tiší alergické projevy. Navíc vůně zlidňuje psychiku a pomáhá při nespavosti. Je skutečně úžasné se na noc odlíčit tímto olejem a cítit tu krásnou vůní. Opravdu to umí až uspat.

No a co se týče použití, tak tady je třeba zdůraznit asi nejdůležitější krok: odličovací olej je třeba nanést na vlhký tampónek, protože voda společně s olejem vytvoří emulzi, kterou se pleť vyčistí.

A teď to nejdůležitější, a to je funkce oleje. Jsem opravdu ráda, že si poradí i s nejtěžší zkouškou, a to odlíčením řasenky a linek. To zvládne na jedničku. Navíc mě v očích ani nepálí, a to je co říct - mám je extra citlivé. Takže tady určitě plusové body. Překvapilo mě také, že nezanechává na pleti absolutně vůbec mastný film. Nicméně je potřeba říct, že moje smíšená pleť, je v období zimy suchá s tendencemi dělání šupinek. Proto jí oleje na zimu vyhovují. Ale říkám Vám na rovinu, že v létě, kdy mám pleť mastnější, si používání jakýchkoliv olejů, včetně toho odličovacího, nedokážu představit.

A další věc, co si nedokážu představit je, že bych měla doma na odličování jenom jednu lahvičku tohoto oleje a vystačila si s ní. Nevím, jak to nejlíp vystihnou, ale u micelárky od Biodermy takový pocit nemám. Vím, že i kdybych neměla nic jiného na světě, tak s ní si vystačím. Ale s olejem ne, protože po něm ještě pleť dočistím právě micelárkou nebo květinovou pleťovou vodou také od Saloosu.


Když to shrnu, s olejem nemám vůbec žádný problém, odlíčí mě naprosto bez problémů, nepálí, cena je příznivá. Nicméně ho využiji jen na zimu/podzim, kdy je má pleť opravdu sušší. Proto bych jej doporučila spíše "sušenkám", které s ním  určitě budou spokojené. :)

Cena se pohybuje kolem 69Kč za 50ml

Hodnocení: 7/10

Co Vy a odličovací oleje? Používáte? :)


Jo a nezapomeňte, že brzy končí vánoční soutěž o paletku Sleek

16 komentářů:

  1. Velmi lákavé :-), ale s mou mastnější pletí asi nic pro mě.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám oleje ráda na hrubé čištění pleti - prostě stáhnout tu největší nečistotu a potom pleť dočistím důkladně. Zkoušela jsem Ylang ylang, Levanduli a Granátové jablko a krom vůně nepoznám rozdíl.

    OdpovědětVymazat
  3. je naozaj jemný aj k veľmi citlivej pokožke, ja ho môžem mať v pohode aj na zimu, mne akurát ani nie, že nechá nejaký mastný film ale skôr mám po ňom také trošku rozmazané videnie:D neviem, či je to tým, že možno ostane niečo na mihalniciach alebo som ja divná:))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám hlavně na zimu a mastný film mi nezanechává, jak píšu v článku :) A s tím viděním to mám takyyyy :D jen jsem nevěděla čím to je, tak jsem to radši nepsala :D To jsem ráda, že v tom nejsem sama :D

      Vymazat
    2. Mne ten mastný film nezanecháva ani v lete ani v zime, takže u mňa pohoda... ja by som si tiež myslela, že je to čudné, ale raz som už čítala u jednej blogerky, že nejaký dvojfázový odličovač jej spôsobuje toto divné rozmazané videnie, tak vtedy som sa potešila, že nie som sama čudná:D:D:D

      Vymazat
    3. já to mám též, ale mám to i když jsem se odličovala všemožným krémy co byly po ruce (nojo, když dojde odličovadlo, je zle :D)

      Vymazat
  4. už jsem to někomu na blog psala, doma jsem našla Saloos, nějaký starý prošlý.. Jenže co se nestalo, došel mi odličovák a tak mě napadlo jen tak vyzkoušet ten saloos. Vzhledem k tou, že ho mám doma vážně asi 150 let zrovna nevoní, ale za zkoušku člověk nic nedá. Navlhčila jsem tampónk a kápla tam trochu olejíčku. Ani to už nesmrdělo! A funguje úžasně, jsem šťastná jako blecha, mám pocit že se mi i zlepšila pleť. Rozhodně se těšim až tehle ne-zrovna-voňavý dopotřebuju a koupím si nový, voňavoučký :3

    OdpovědětVymazat
  5. Saloos mám ráda, jen nesnáším se odličovat něčím "mastným", takže pro mě tenhle olej asi moc ne :D
    jinak pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem teda odličovací oleje nikdy nezkoušela, používám zásadně mléka, ale nic proti nim nemám, respektive, až tvůj článek mě navnadil ho zkusit ♥ :)! Vypadá to lákavě! Já mám celkem dost citlivou pleť a oči, co pálí mě, nepálí druhé, a pokud tedy vážně nepálí, moc me láká ho vyzkoušet! A cena je bych řekla velice slušná :).

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná recenze! Jestli je levandule opravdu vhodná pro citlivé oči, tak bych do toho určitě šla. U odličováků mám všeobecně problém s tím, že mě pálí v očích :(

    OdpovědětVymazat
  8. • Odličovací oleje nepoužívám
    • Od Saloosu jsem ještě nic nezkoušela, ale jelikož vidím Saloos skoro u každé blogerky, asi něco vyzkouším. Celkem mě to láká. Jen vůbec nevím, co bych měla vyzkoušet...

    By Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mým favoritem jsou květinové vody! :))

      Vymazat
    2. Já jsem vyzkoušela z hydrofilních olejů ten ylang ylang a arganový a samozřejmě tu levanduli a ta u mne vede kvůli krásné vůni. Teď mi došel ten arganový, tak se zase vrátím k milované levandulce.

      M.
      UltimateChic

      Vymazat
  9. Tak tenhle olej zbožňuju a právě jsem si koupila větší (250ml) balení ve verzi Bergamot :)
    Podle mě je super i na léto a vlastně kdykoliv, protože až tak mastný není (když ho dám na tamponek s vodou, stane se z něj něco jako odličovací mléko). Jinak úplně souhlasím s chválou jak skvěle odličuje :3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥