RIMMEL LASTING FINISH

Když jsem se v drogerii dívala na novější laky Rimmel Lasting Finish, zakázala jsem si zase kupovat růžové odstíny. Říkala jsem si, že si koupím jinou, nezvyklou barvu, jakou ještě nemám, a tak mě zaujal odstín č. 405 loafer love for you. Musím přiznat, že jsem si na odstín musela trošku zvykat. Je to úplně poprvé, co mám modré nehty. Zvláštní, že z tolika odstínů, co jsem vyzkoušela, mám modrou prvně. :)

Co se týče samotného laku, ten mě trošku zklamal. Konzistence je dost řídká a k dokonalému krytí je potřeba aspoň 3 vrstvy. V drogerii bylo také uvedeno, že laky z této řady mají mít ovocnou vůni, což také vůbec necítím. Plus dávám jen širšímu štětečku, které mám u Rimmel laků ráda. Je také fajn, že lak schne do vysokého lesku. 




Jen se mi zdá, že foťák trošku "sežral" barvy. Ve skutečnosti je sytější. Víc královská modrá. :)

Líbí se Vám?

Co Vy a laky z této řady?

16 komentářů:

  1. Ta barva vypadá na léto dokonale! Takovou jsem ještě neviděla a celkově jsem se na kolekci Rita Ora moc nekoukala, ale měla bych! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barvička! :) Celkové se mi zdá, že ta kolekce má úžasné odstíny
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle kolekce mě nějak minula, jak je to možný? :-) Ale teda tři vrstvy jsou na mě moc, tak to by mě mohla míjet i nadále :-) Ale jinak krásná barvička! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Laky Rimmel mám ráda, z téhle kolekce jsem zatím neměla.

    OdpovědětVymazat
  5. Z tejto kolekcie mám ten bledoružový a je nič moc, blbo sa lakuje. Ale tento vyzerá úplne nádherne a normálne rozmýšlam, že ho kúpim. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná barva. Já nám naopak modrou na nehtech nejraději, takže i modrých odstínů vlastním nejvíce. Ovšem žádný lak od Rimmel nemám, nějak mi nejsou sympatické. Ani nevím čím to je.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  7. To je naprosto dokonalá barva :) !

    OdpovědětVymazat
  8. já mám Rimmel laky celkem ráda, ale třeba z téhle kolekce mám takovou sytě růžovou a dost pruhuje :( pak mám ěnkolik dalších a ty jsou fajn. a zrovna ten růžový fakt jahodově voní, sice ne moc, ale přebije to ten typický lakový zápach.
    taky bych si měla zakázat kupovat furt růžové a korálové odstíny, ale zrovna modré laky mám doma dva a měla jsem je asi jen jednou :D

    OdpovědětVymazat
  9. laky od Rimmelu mám moc ráda, používám je už hodně dlouho a vždy se k nim ráda vracím :)) a toto je krásný odstín a ačkoliv nejsem na modré barvy, tato se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  10. škoda, že je potřeba tří vrstev, barvička je to pěkná :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkná barva. Od Rimmelu si plánuju lak pořídit už delší dobu :) Zatím jsem je vždy nějak přehlížela.


    Monča z blogu - By-Moni

    OdpovědětVymazat
  12. Rimmel mám moc ráda a za tu cenu jsou super :-) A tahle je úžasná! Taky mám plno růžových odstínů, musím se konečně odvázat :D

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  13. Rimmel laky mám veľmi rada a mám aj niekoľko rôznych odtieňov, ale čo ma v poslednej dobe dosť sklamalo, že začínajú robiť nekvalitné štetce. Neviem čím to je, ale sú akoby vystrapkané, jednotlivé štetinky vyčuhujú do strán a to sa potom ťažko lakuje. Našťastie sa mi to stalo len pri priesvitnom laku, kde to nie je až tak dôležité, ale v niekoľkých recenziách som sa s tým istým problémom stretla aj pri lakoch farebných, kde to už chyba je a dosť veľká. Čiže odporúčam štetec skontrolovať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna u tohoto problém nemám, ale jinak souhlasím. Koupila jsem si jeden odstín také z kolekce by Rita Ora a štěteček je nepoužitelný...

      Vymazat
  14. ach, tenhle odstín modré je fakt boží! od Rimmelu mám laků spoustu a vyhovují mi maximálně.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥