MOJE PÉČE O ŠTĚTCE

Jistě víte, že důkladná hygiena štětců je v líčení velmi důležitá a musím říct, že je to jedna z mála prací, které mi vůbec nevadí. Ráda si štětce kupuji, pořád potřebuji další a taky se o ně důkladně starám. Až mi mamka vždycky říká, že bych si měla tak často, jako štětce umývat i pokoj. :-D Má sbírka obsahuje něco kolem třiceti kousků (přesně to raději nepočítám :-D ) a převažují značky Hakuro a Real Techniques. Ale mám i levnější štětce jako Essence nebo E.l.f., které jsou taky fajn - obzvlášť zkosený štětec na linky Essence mám moc ráda.


Co se týče hygieny, tak štětce na oči většinou čistím brush cleanerem po každém použití. Pokud vím, že se budu dva dny po sobě líčit stejnými barvami, tak je vyčistím až potom. Brush cleaner mám od Sephory a je fajn. Štětce vyčistí hezky. Jediné, co mi na něm vadí je poměr množství/cena. Balení obsahuje 60ml a stojí kolem 290Kč. To pak vyjde líp i čistič od M.A.Cu, který ale bohužel není tolik dostupný - obzvlášť pro nás, co nejsme z Prahy. Přemýšlím, že po vypotřebování vyzkouším čistič od Misshy, máte s ním zkušenosti? Nebo jaký dostupný cleaner je Váš oblibený? :)

To bylo takové "menší" čištění. Pak ještě štětce jednou za týden myji dětským šamponem Johnsons baby s heřmánkem. Minimálně štětce na make-up a pudr čistím opravdu pravidelně, každý týden. U těch je to podle mě nejdůležitější. 

Taky se snažím namáčet jen vyloženě štětinky, rukojeti jen minimálně ať se štětce neničí. No a schnout je nechávám ve vodorovné poloze na ručníku. I když ještě lepší varianta je když schnou štětinkami směrem dolů.




A jak se o štětce staráte Vy? :)


Mějte se krásně!



10 komentářů:

  1. já štětce peru asi cca co 14 dní, jinak je desinfikuji přípravkem z lékárny - Liho benzín a přípravkem Dent Cide, ten je sice na zubní a zdravotnické pomůcky,a le paní lékarnice říkala, že se toho nemusím bát a opravdu, štetce fungují :)

    OdpovědětVymazat
  2. já se snažím štětce mýt pravidelně každých 14 dní :) na makeup každou neděli :) mám ráda, když jsou hezky čisté a docela si mytí užívám :)) naštěstí jich nemám zas tolik, jinak by to asi nějaký ten čas zabralo :) a myju je klasickým mýdlem, ale časem plánuji koupit nějaký brush cleaner :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sa snažím svoje štetce umývať pravidelne, ale veľakrát to zanedbávam:/ aspoň tie na makeup čistím každý týždeň :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Také se snažím čistit štětce pravidelně, ale vždycky se na to vykašlu a kolikrát já prasátko donutím se až po třech týdnech :). Vždycky je vymyju šampónem a pak nechám volně uschnout :)
    http://lucieka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Štětce čistím tak jednou za 14 dní. Ten na make up jednou týdně. Obvykle je jen vydrhnu v mýdle od Alverde vypláchnu a pověsím na šnůru. Čištění mi též nijak nevadí, ale se štětcem na make up je to trošku na dýl

    OdpovědětVymazat
  6. já mám taky ten cleanser, je celkem fajn, ale štve mě ta pumpička, v druhé polovině balení už to skoro nestříká :-/ tak dvakrát do týdne je tím stříknu nebo očistím odličovacím ubrouskem a velké praní flákám, to dělám tak jednou za 14 dní, používám dětskou Mixu a suším je hlavou dolů v RT stojánku (od travel essentials sady)

    OdpovědětVymazat
  7. Štětce čistím jednou za týden dětským šamponem a suším na ručníku. Největší makačka je se stětcem na make-up.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Dělám to dost podobně :-) jen to generální koupání dělám ve větších intervalech, když mám už odloženo hodně štětců a vždycky mi to vyjde jinak. Myju je obyčejným sprcháčem, který je zrovna načatý. Cleanser mám od Inglotu a jako docela fajn, ale právě bych chtěla zkusit ten co máš ty. Jenže je fakt drahý, to mě odrazuje. Nejraději bych si sehnala jen ten isopropyl alkohol. Stejně by se mi hodil na Shellac, tak bych měla 2v1 i čistič na štětce.

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, to já je dost zanedbávám.. čištění každodenně u mě nehrozí (ale zase je ani každodenně nepoužívám a taky jim mám jen pár). A navíc ani nemám žádný speciální přípravek na jejich čištění, jen přírodní šampony

    OdpovědětVymazat
  10. Štetcom nemám veľa, ale snažím sa o ne starať. Štetec na make-up čistím po každom použití, pretože predsa len make-up na štetci zaschne a potom si myslím, že pri opakovanom nanášaní by to už nebolo tak hygienické. Na čistenie sa mi tiež najviac osvedčili detské šampóny, špeciálny prípravok na čistenie štetcom som zatiaľ neskúšala. A ešte používam kondicionér, predsa len sú to štetiny čo je podobné vlasom a keďže vlasy potrebujú aj výživu tak to občas doprajem aj štetcom.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥