GABRIELLA SALVETE GLITTER ENAMEL 03

Dnes mám pro Vás ukázku nehtů, které jsem si dělala včera. V hlavní roli je tu lak Gabriella Salvete Glitter Enamel v odstínu č. 03, který sice v lahvičce působí fialově, ale na nehtech hraje všemi barvami a na černém podkladu je opravdu krásný. Připomíná mi to galaktické nail arty nebo také ohňostroj. :))

Jinak musím pochválit, že s lakem se krásně lakuje díky plochému štětečku a třpytky kryjí opravdu hodně (na fotkách je pouze jedna vrstva). A navíc, mega rychle schne! Opravdu snad minutka a je suchý. Jediné, co mi trošku vadí, je drsnější finish, protože nemám ráda jiné nehty než hladké. Každopádně vrstva nadlaku to dokáže spravit. :)) Takže pokud máte glitrové top coaty rády, tenhle určitě vyzkoušejte! :)








Jak se Vám lak líbí? 

Máte  nějaký glitrový lak od GS? :)

Mějte se krásně! :)


14 komentářů:

  1. mám taky tenhle, ale v jedné vrstvě mi to tak hezky nezakryje :( musím hodně ťupkat. na černém podkladu ale vypadá moc hezky, já si ho dávám maximálně na prsteníček, zas tolik na ty efekťáky nejsem a nemám pak ty nervy na odlakovávání :D

    OdpovědětVymazat
  2. Lak je krásný. Mám ho akorát v jiném odstínu. V létě jsem ho nosila samotný ve dvou vrstvách. Teď ho nosím jako ty na tmavém podkladu a vypadá to perfektně :)

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Žádný lak z téhle řady od Gabrielly Salvete nemám, ale tenhle vypadá v kombinaci s černou úžasně! :) Asi se na ně kouknu a snad nějaký koupím :)

    OdpovědětVymazat
  4. na tom černém laku to vypadá naprosto božsky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tieto glitrové laky ma čisto vo fľaštičke moc neoslovili, ale keď ich vidím v akcii, tak sa mi páčia čím ďalej viac. A na zimu zbožňujem na nechtoch všetko trblietavé, čiže už viem, aký bude môj ďalší lak. Určite jeden z tejto GS kolekcie.

    OdpovědětVymazat
  6. krásne nechty!! :)
    budem rada ak sa zapojiš do mojej giveaway o česku verziu wreck this journal http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/11/destrukcna-vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. krásne, krásne...vianočné, ligotavé....paráda...

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to krásně, jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký, na tmavém laku se GS opravdu krásně vyjímá.

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říct, že ten top coat od Gabrielly Salvete je dokonalý :)

    Victoria´s Secret Giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. po týchto nechtíkoch by som hneď skočila, nádhera:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥