Paletka na obočí Clarins

Krásnou slunečnou neděli :),
nikdy bych nevěřila, jak důležité je obočí. Nebyla jsem moc zvyklá si ho malovat nebo jakkoliv zvýrazňovat a dlouhou dobu to vypadalo, jako bych žádné ani neměla. Jenže jednou si mě odchytla mamka a obočí mi namalovala. Vůbec se mi to nelíbilo a prohlásila jsem, že si ho nikdy zvýrazňovat nebudu. Jenže jak jsem tak chodila celý den doma, s namalovaným obočím od mamky, nějak jsem si na to zvykla a postupem času změnila názor. Obočí změní celkový výraz obličeje, krásně ho orámuje a je to vážně hodně důležité. Občas se opravdu nestačím divit, jak si ho některé holky ničí a vytrhají si ho od půlky oka.

Dnes jsem vám chtěla představit mého skoro každodenního pomocníka a tím je paletka Clarins. Najdeme v ní 3 hnědé stíny - pro blondýnky, brunetky i černovlásky. Dále bezbarvý fixační vosk, jeden tělový stín, spirálku na pročesání, štěteček, pěnový aplikátor a pinzetku.
Oficiální fotka, moje paletka už asi po roku používání tak hezká není :D
Nejvíc, jako brunetka, samozřejmě používám prostřední, středně hnědý stín. Řekla bych, že je to přesně odstín co potřebuji, aby mi ladil k barvě vlasů. Líbí se mi, že má studený podtón. U některých paletek na obočí mám problém s tím, že jsou stíny moc "teplé" (viz Essence).

Další nejpoužívanější věc z této paletky je tělový stín. Ten je prostě skvělý! Používám ho na rozblendění přechodů mezi stíny a taky pod obočí, aby tolik nebyly vidět hranice stínů. Moc se mi na něm líbí, že je matný. Vypadá úžasně přirozeně.

Ostatní věci z paletky - jako stín pro blondýnky a černovlásky taky využiji. Občas je dávám klasicky na celé víčko. Dá se s nimi vytvořit matné kouřové líčení.

Vosk si beru jen hodně výjimečně, ale špatný není :)

Co ale musím paletce vytknout je obal! Tedy ze začátku byl krásný, celý stříbrný, vypadal luxusně. Ale postupem času se začal drolit a zboku opadal! A to jsem s ním nezacházela nijak ošklivě, dokonce jsem si paletku nebrala ani na cesty, protože na to se mi zdá dost velká a taky bych nerada, aby se mi nějak víc zničila.

Nicméně, co se mi na obalu líbí je, že může celý sloužit jako zrcátko. :)


Cena se pohybuje kolem tisícovky.

Jak se vám líbí? Co používáte na obočí? :)

16 komentářů:

  1. ja mam na obočie väčšinou ceruzku ale mam aj tiene s oriflame a su dobre až ten vosk neviem ako ho použiť :))
    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si musím konečně pořídit nějakou paletku na obočí, prozatím používám tužky na obočí a normální stíny na očí, které mi ale už docházejí.

    OdpovědětVymazat
  3. ja používam na obočie čiernu ceruzku na oči a štetcom si obočie pekne rozčesám a obočie orámujem a samozrejme pinzetku ked už obočie začne vyrastať :) velmi pekný článok môžem sa spýtať na cenu ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc tužku na obočí nemusím, příjde mi, že jde hrozně vidět každý tah :)... a jinak cena se pohybuje kolem tisícovky...

      Vymazat
  4. Tak, ja takéto veci nepoužívam, ale segra hej. Možno by som jej to odporučila:)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá super :) já používám takou no name tužku. uvažovala jsem o benefitu, ale tohle se mi líbí snad ještě víc :))

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá super, já na obočie nepoužívam nič :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Já na obočí používám buď paletku od Benefitu nebo gel od Alverde a moc mi vyhovují.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to dobře :) já nepoužívám nic :)
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já na obočí nic nepoužívám, ale tak třeba to také někdy vyzkouším!: )

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi moc:) Já teď používám stíny od essence a jsem s nima taky moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  11. preco mi to robis, doteraz som ju pekne krasne okukavala len v parfumerke a teraz ...:DDD, najprv som chcela, ze pre niekoho mozu byt tie zvysne tiene zbytocne, ale ako vidim vyuzitie sa najde aj im:D

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle paletky ráda nemám. Co totiž se zbytkem barev, které jsou určené pro jiný odstín vlasů? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. četla sis ten článek? :) píšu tam, že je využívám na oči...

      Vymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥