Tvářenka Essence Oz The Great And Powerful

Krásný den,
dnes mám pro Vás článek o tvářence. Tentokrát z limitky Essence Oz The Great And Powerful. Musím Vám přece o ní napsat dokud je v prodeji, no ne? :)

                         
Koupila jsem si ji hlavně proto, že mě zaujal odstín. Je to jemná oranžovo-červená pastelová barva (na fotce vypadá spíš do červena). Tvářenka je oficiálně krémová, ale já si teda pod pojmem "cream blush" představuju trošku jinou konzistenci. Popsala bych ji spíš jako pudinkovou až tekutou. Dávkuje se pumpičkou, což mi přijde u tvářenky docela neobvyklé. 

Co mě fakt zklamalo, je pigmentace. To je bída, bída, bída! Je slabá a když se vrství, tak flekatí. Nejde dobře ani odlíčit, protože se jakoby vpije do pleti, nezůstane na jejím povrchu. Docela problém, když ji nanáším prstem. Mám ho pak celý den oranžový a prostě to nejde dolů!



Málo rozetřená
Hodně rozetřená - vidíte jak se mi vpila do ruky? :)

Máte s ní zkušenosti nebo jste si pořídili něco jiného z této limitky? :)

18 komentářů:

  1. Já mám zálusk na jiné věci z této limitky. Tvářenky moc nepoužívám, když už, tak spíš bronzer na kontury. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle fakt neznám , ale máš moc krásný nehty ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak super, kolikrát jsem ji už okukovala a říkala si, jestli mám, nebo nemám... A jak vidno, nemám. Oranžový prst a flekatění mě odradilo, děkuji. :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já radši pudrové, ale barva je hezká:)

    OdpovědětVymazat
  5. Váhala jsem nad ní, ale nakonec jsem se rozhodla jen pro praskající lak v mentolové barvě. A jak tak čtu, dobře jsem udělala!

    OdpovědětVymazat
  6. zatial som kolekciu ani nevidela, ale skor preferujem praskove licenky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale čas od času je potřeba zkusit něco nového :D

      Vymazat
  7. Raz som mala tekutý aj ja a moc som si to neobľúbila, roztekalo sa to kade tade :D skôr som vyzerala ako šašo:D
    Andy

    OdpovědětVymazat
  8. Konzistenci mi teda spíš přijde jak gel na vlasy :D Ale jinak vypadá tak zajímavě, škoda té pigmentace, jinak bych pro ní běžela taky. :/

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tu si raději pořizovat nebudu!:) škoda tý pigmentace, jinak má hezkou barvičku:)

    OdpovědětVymazat
  10. Já vůbec tvarenku používat nemůžu protože mám hrozně červené tváře od přírody :-(
    P.s. Znovu jsem začala psát blog, tak budu ráda, když na mou stránku zavítáš :)

    OdpovědětVymazat
  11. S touto tvářenkou zkušenosti nemám, ale mám podobnou od elfu a ta je božská. Stačí jí maličké množství a může se použít třeba i na rty.

    OdpovědětVymazat
  12. Teraz používam len bronzer, ale lícenku tohto typu by som vyskúšať chcela :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. u nás som túto limitku ešte nevidela, ale keď zbadám určite čeknem túto zaujímavú vec :) aj keď, ja mám dosť červené líčka sama o sebe a ozaj ich je ťažko prekryť hihi :)

    OdpovědětVymazat
  14. Na tuhle jsem taky koukala. Pořád jsem váhala ale nakonec jsem se rozhodla že si ji nekoupím, tvářenky používám sice hodně, ale spíše pudrové. A když dojde na krémovou použiju rtěnku =) Jinak máš super blog. =) Taky mám blog o kosmetice, kdyžtak mrkni.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥