Essie 778 Jamaica me crazy

Když jsem uviděla ve vyhlášení soutěže u Izzie na blogu své jméno, mé srdíčko zaplesalo. Vždyť se hrálo o lak Essie a ještě tááák nádherný. Asi už víte, že růžovou mám na nehtech nejraději, ale právě taková jako odstín laku č. 778 - Jamica me crazy v mé sbírce chyběla. Tato barvička se krásně hodí především na jaro/léto, protože na sluníčku je vyloženě neskutečná - krásně se třpytí a leskne. No Nádhera. Navíc se s lakem i krásně lakovalo. Kryje velmi dobře v jedné silnější vrstvě a poměrně rychle schne. Jediné, úplně nejmenší mínus vidím ve tvaru štětečku. Já mám u laku nejraději větší a ploché, Essie má ale přesný opak - úzký a kulatý. Nicméně vzhledem k dalším plusům a hlavně tomu odstínu mu to ráda odpustím :)






Tak jak se Vám líbí? :)
Mějte se krásně :)

9 komentářů:

  1. Barvička je to moc krásná! Na léto, jako dělaná :)

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. Od Essie už dlouho plánuji nějaký lak vyzkoušet a toto je překrásná barva! :3
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná barvička, takovou mám na nehtech ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Barva vypadá nádherně - krásně se třpytí :) Já pořád pevně doufám, že se někde poblíž objeví prodejna s Essie laky a budu si moct konečně nějaký koupit! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct že odstín je perfektní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥