Vyhlášení GA o štětec Real Techniqes

Protože soutěž běžela už dost dlouho, nastal čas ji vyhlásit. No a jaký lepší den si vybrat než právě ten aprílový? :) I když se Vás zúčastnilo opravdu hodně, vyhrát může jen jeden a tak doufám, že Vy ostatní nebudete smutné.

Výherce vybíral opět random, který vylosoval čííííslooo...46, pod kterým měla komentář Natálka! :)




Moc gratuluji a prosím ať se mi výherce ozve na mail, jinak losuji znovu! :)


P.S.: Není to apríl! :D

8 komentářů:

  1. Já také gratuluji :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/super-vonavy-super-playboy.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já už bych tu Natálku diskvalifikovala, ona bere všechno!:D:D:D Samozřejmě gratuluju!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdeee bere všechno? :D Nojo někdo má holt štěstíííí :)

      Vymazat
    2. já se tomu někdy až sama divím... ale že by mi někdy vyšla ta Sportka, to ne :D

      Vymazat
  3. ježiiiiiš, to mi zvedlo náladu! děkuju, hned jdu napsat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥