PUDR THE BALM: SEXY MAMA

Americká značka kosmetiky The Balm mě velmi zaujala, a to také díky svým krásným, retro obalům, které jsou opravdu jedinečné a myslím, že se často nevidí. Proto jsem moc chtěla něco vyzkoušet a do oka mi padl právě pudr Sexy Mama. Jaké bylo moje překvapení, když mi paní pošťačka přinesla ooobrovskou krabici, ve které byl právě až na samém dnu maličký pudřík, jako perla v rybníku. A o této perle Vám právě něco povím... :)


Běžně začínám obalem, o kterém už ale byla řeč v úvodu, proto jen doplním, že je z tvrdého papíru, který je ale takový bytelný. Je sice divné říct o papíru, že je bytelný, ale tak rozumíme si, že? :-D Prostě se jen tak nerozbije. Zavíraní je na magnet, což je fajn pro naše nehtíky. No a uvnitř najdeme také malé, praktické zrcátko.

Pudr se prodává pouze v jednom barevném provedení, které je ale transparentní, takže se přizpůsobí každému tónu pleti, což je určitě super. Pokud má nějaká značka v nabídce právě transparentní pudr, vždycky volím raději jej, abych se nespletla v barvě.

A funkce? Můžu s klidným svědomím říct, že je to nejlepší pudr, jaký jsem měla a naprosto hravě předčí i dražší značky. A to hned ze dvou důvodů. Za prvé vydrží matovat nejdéle ze všech pudrů, jaké jsem vyzkoušela, což jsem si skvěle otestovala na brigádě, kdy jsem se přepudrovala v 8 hodin ráno a v 15 odpoledne bylo ještě všechno fajn. A za druhé pudr udělá krásnou, jemnou pleť a zároveň je naprosto neviditelný. Absolutně nezvýrazní suchá místa nebo jemné chloupky na obličeji. Fakt bomba! A další výhoda je také to, že jen minimálně práší.

A pro někoho, kdo řeší složení může být také plus, že neobsahuje parabeny, sulfáty, syntetická barviva ani ftaláty.




Pudr Vám tedy můžu jednoznačně doporučit. Pokud Vás zaujal a celkově se Vám líbí značka The Balm, tak je teď na ni na stránkách www.thebalm.cz do 2. 5. akce 2+1 zdarma! :)

Cena: 446Kč za 7,08g

Hodnocení: 10/10

Co Vy a značka The Balm? :)


Jo a budu ráda za like na novém facebooku - KLIK :)




20 komentářů:

  1. Chci chci chci! Kdo jde se mnou do toho?

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho taky miluju a jiný už nechci. A nakupuju je přes známou z Turecka za 250 Kč, heč heč. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsi mě na něj taky nalákala :P :)... a jinak bych měla strach, že z Turecka je to napodobenina, ale nevííím :)

      Vymazat
    2. Není. Na rozdíl od Evropy obchodují v dolarech. Tak mají americké zboží oproti nám o dost levnější. Nejen kosmetiku, třeba i džíny Levis tam stojí cca o třetinu míň.

      Vymazat
  3. o theBalm uz taky hodne dlouho premyslim...a tahle manie se nejak zacina rozrustat,ze o tom premyslim cim dal vic :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  4. už jsem o něm také přemýšlela, ale znáš to- pak nakonec mám v košíku milion "nezbytností" a pudr nikde :D tak to asi budu muset napravit
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  5. Já si nedávno objednala MaryLoumanizer, taky mi došla ve velké krabici :D Pudr nepoužívám, ale v obchodě bych si rozhodně vybrala zas.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá super, přemýšlím o něm a ty jsi mě hodně popostrčila ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je můj miláček už dlouho, ale už se mi objevuje dno... a já jsem coura nevěrná a málokdy pudr kupuju dvakrát, tak teď nevím, jak se rozhodnu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Bezvadná recenze. Pudr mám a je to můj miláček ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Po The Balm pokukuju už dlouho...ale pořád sem nevěděla co...tak už vím :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám Mary Lou-Manizer a je úžasný, do budúcna sa nebránim aj iným produktom, ale skôr to vidím na Cindy Lou napríklad..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá krásně! Mě zase zaujal jejich rozjasňovač :) Jinak moc krásný nový design - pěkně to tu prokouklo :) Jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám po tom sice, ale přes ten obal se stále nemohu přenést (od materiálu až po motiv). škoda :-(

    OdpovědětVymazat
  13. tie ich obaly vyzerajú úžasne :) ako z doby minulej. Ešte som inak túto značku neskúšala.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ten je!! Mi se strašně líbí jejich obaly :3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥