WISHLIST

Už dlouho tu nebyl seznam věcí, které si přeju. A vždycky se toho najde hodně a pak kolikrát ani nevím, co nejdřív. Ve wishlistu mám některé věci dražší, na které si musím našetřit, a nebo nejsem přesvědčená, že do toho chci tolik peněz investovat. Každopádně jako dárek by mě neurazily! :-D


NYX set na konturování, tmavý a rozjasňující make-up, jsem viděla ve videu LovelyHair a moc mě zaujal. Nikdy jsem nezkoušela konturovat s tekutými produkty, a tak bych to ráda zkusila. Hodně tutoriálů je s nimi i u amerických youtuberek. 

Paletka Urban Decay Vice 2 - to je prostě láska na první pohled. Je ták nádherná. Má dokonalé barvičky, krásný obal a navíc kvalita stínů UD je pověstná. :) Bohužel však šlo o limitovanou edici, takže se obávám, že už nebude k sehnání.

Značka The Balm je populárnější čim dál tím víc a já bych chtěla vyzkoušet hned několik věcí. Jednou z nich je bronzer a stíny v jednom - Bahama mama, který mě láká hlavně proto, že prý nemá vůbec oranžový podtón, ale je krásně hnědý a takových bronzerů je málo!

Čištění pleti je důležitá každodenní rutina a protože mívám problémy s ucpanými póry a černými tečkami, začala jsem šetřit na Clarisonic. Dokonce jsem si zavedla speciální obálku, kam si na něj odkládám. :-D Je to holt velká investice, ale snad stoj za to.

NYX Jumbo tužka v odstínu Milk je taky docela populární. A vzhledem k tomu, že jsem si objednala paletku Acid od Sleeku, nutně potřebuji  bílou tužku pro zvýraznění neonových odstínů. :)

Pro rtěnku od Maybelline Vivids v odstínu č. 906 Hot plum jsem si šla před dvěma dny do drogerie, ale nakonec jsem odešla s jinou (o které článek někdy příště). Nicméně Hot plum bych chtěla pořád. :))

Pudr Porefessional od Benefitu se objevil už v minulém wishlistu, ale moje touha po něm stále přetrvává. :)

No a to bych nebyla já, kdybych neměla ve wishlistu i nějaké štětce. Sada štětců Zoeva je nádherná. Obsahuje 12 štětců pro dokonalé líčení oči. A štětců přece není nikdy dost! :-D

A to je všechno. Co si přejete Vy? :)


Mějte se krásně! :)


7 komentářů:

  1. Mám rozepsaný stejný článek, v The Balm jsme se prostě strefily, však víš :-D :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Jumbo tužku už mám na wishlistu dlouho, ale pořád né a né si ji pořídit :)) a Clarisonic? asi taky založím speciální obálku :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný wishlist :) Vybrala bych si!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, ty štětce se mi moc líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Uau, Bahama Mama mě fakt zaujal! Já mám bronzer akorát od NYC a ten teda je oranžový dost, i když všude psali, že moc ne.
    Až bude zas někdy na e-shopu akce 2+1, tak si pořídím asi všechny Mamy. :D Protože mám na wishlistu i ten pudr a tvářenka taky není špatná. Nevím, jak je možné, že jsem ten bronzer dosud přehlížela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten havajský obal je fakt nádherný.

      Vymazat
  6. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥