ASTOR HEIDI COLOR LAST VIP

Tak kdo chce typ na hezkou rtěnku ve výrazném odstínu? Pokud i Vy máte rády růžové rtěnky, určitě se Vám bude kousek od Astoru - Color Last Vip v odstínu 007 Bubbly, moc líbit. Mě zaujala na první pohled! :)

V první řadě je potřeba říct, že má rtěnka moc hezké balení. Kombinace zlaté a černé působí luxusně a rozhodně je to jeden z povedenějších kousků, které v drogérii najdeme. Víčko doplňuje také podpis Heidi a srdíčko, což je roztomilý detail.

Konzistencí je rtěnka hezky krémová, ale nedá se říct, že by byla vyloženě hydratační. Já mám pocit, že mi rty trochu vysušuje, ale není to žádná tragédie. Co je potřeba pochválit je, že se výborně nanáší. Intenzivního odstínu docílíme už po prvním tahu. Plus dávám také výdrži, která mě velmi mile překvapila. Rtěnka mi vydržela naprosto v pohodě půl dne, pak už jsem ji pro jistotu přetřela. :))

Co mě však příliš nenadchlo, je vůně rtěnky. Na funkci to sice nemá vliv, ani to není cítit po nanesení, ale přeci jen, je to takový malý, nepodstatný detail. Vůně je typicky rtěnková a já si přesně takovou pamatuji ze rtěnek babičky a maminky, se kterými jsem se hrála asi v 7 letech. :)

A ještě jedna výtka, ale poslední, slibuji. :)) A to, že se po několika hodinách rtěnka dost rozpíjí nad hranici rtů, takže jsem to musela doupravit korektorem. Proto plánuji, že se podívám po bezbarvé konturce, která by snad rozpíjení zabránila.

Co se týče odstínu, tak ten určitě zaujme na první pohled. Je to krásná, hodně výrazná růžovka. Při bližším zkoumání jsem také zjistila, že má v sobě miniaturní modré třpytečky. Ty ale na rtech nejsou vůbec vidět. Odstín je opravdu nádherný, určitě po něm mrkněte! :)







Cena: 169Kč

Hodnocení: 7/10

Jak se Vám rtěnka líbí? Máte se rtěnkami Astor zkušenosti? :)


Mějte se krásně! :)



15 komentářů:

  1. Já ji mám v nude odstínu a ještě rudou :) a spokojená jsem moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva je krásná. Tyhle rtěnky jsem ještě nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná, hodně výrazná, ale krásná:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, ta vypadá fakt hezky krémově, musím po nich v déemku kouknout :) vybrala jsi opravdu moc hezkou barvu :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká, ale preferuju matný rtěnky. Zůstanu u Rimmelu. (Srdíčko a obal s podpisem, to okopčili od jejich populární série rtěnek od Kate Moss, ne?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je taková polomatná. Vypadá, že se hodně leskne, ale to je tím, že je focena na sluníčku. Jinak Kate Moss má taky srdíčko... ale když ty obaly dám vedle sebe, rozhodně mi nepříjde, že by byly okopírované. Každý je úplně jiný. :)

      Vymazat
    2. Vypadá teda hodně leskle až perleťově. Já sice svítivě růžovou ráda, ale tady mi to přijde až vulgární, pokud je v reálu matnější, tím líp. Jenom ta výdrž musí být u takhle výraznýho odstínu stoprocentní.

      Vymazat
    3. Myslím, že na fotce na rtech je docela vidět, že až tak moc lesklá není... :)

      Vymazat
  6. Kráásny odtien rúžu, podobny tiež mám od Astor-u, na leto ideál !

    OdpovědětVymazat
  7. má úplne nádhernú farbu! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. Rtěnka působí teda vážně božsky a ta pigmentace aach! A ještě větší nadšení vyjadřuji směrem k fotkám, jsou nádherné :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný odstín, na to rozpíjení jsou konturky fakt nejlepší a vůně rtěnky by mi ani nevadila, právě naopak. Astorky mám asi dvě a jsem s nimi nadmíru spokojená. Uvažuji o koupi další, moc krásná recenze. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥