KIKO 497

Dnes mám pro vás ukázku dalšího laku od značky KIKO, který jsem si přivezla i Itálie. Odstín jsem měla vybraný dopředu, protože mě zaujal už na instagramu, kde ale byly fotky hodně nasvícené, takže teď vím, že v reálu vypadá úplně jinak...


Lak je složený z drobných třpyteček vínového odstínu. Nebo alespoň v lahvičce se vínově tváří. Říkala jsem si, že to bude na podzim ideální lak. Jenže na nehtech prostě vypadá úplně jinak. Černě a jen občas se leskne do fialova. Nejsem zastánce příliš tmavých a černých laků, takže nemůžu říct, že bych z odstínu byla nadšená. Zkrátka jsem očekávala něco jiného.

Problém jsem měla tentokrát i s lakováním. Lak je totiž hodně hustý a lakovalo se mi špatně. Obzvlášť když u takto tmavého odstínu vynikne každá nedokonalost. Na druhou stranu, ostatní laky, které od značky KIKO mám, mají konzistenci lepší a lakovalo se mi podstatně líp, takže možná je to chyba jen jednoho konkrétního kusu.

Pochválit musím středně velký, klasický štěteček, který má super tvar. No a výhodou laku je také hodně rychlé schnutí.


Na fotkách jsou dvě vrstvy a barvy nejsou vůbec upravovány, odpovídají realitě. :-) 




Jak se vám lak líbí? Jaké jsou vaše oblíbené podzimní barvičky? :)

Mějte se krásně!




3 komentáře:

  1. tento odstín mám a je naprosto úžasný :)) jeden z mých nejoblíbenějších vůbec :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je překrásný!! Já používám ráda tmavé barvy celý rok, mimo letních prázdnin, nevím proč.. :D Takže mezi mé podzimní oblíbence patří černý, rudý, fialový a tmavě modrý lak.. :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odstín je úžasný a nádherný :) Miluji tyhle barvy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥