VÁNOCE V SEPHOŘE 2015

Aneb co mě zaujalo v Sephora katalogu... :)


Letošní nabídka se Sephoře podle mě obzvlášť povedla. Při listování katalogem znělo jen: "Jé, to chci.... jééé mamíííí divej, co tu mají....milý Ježíšku..." A proto jsem se s vámi chtěla podělit o věci, které mě zaujaly nejvíc. :)



Adventní kalendář s kosmetikou jsem poprvé zaregistrovala u značky Benefit v loňském roce. Hned na to přišla parfumerie Douglas se svojí verzí a letos už nesmí chybět ani Sephora... :)


Spousta značek letos přišla s novými paletkami. Sephora není výjimkou a jako vždy si pro nás připravila vánoční speciální edice. Zaujala mě tu jednak velká paletka s širokým výběrem odstínů...


Super nápad vidím také v setech, kde jsou v první variantě 4 druhy paletek a v další jich najdeme dokonce pět. Přijde mi to moc hezké zvlášť na cestování, kdy si každý vybere variantu, kterou si vezme s sebou. Uvidíme, jaké budou barevně naživo. :)


Hnědá varianta paletky s 8 stíny také nevypadá k zahození...


Naopak chladnou mě nechává srdíčková paletka, která věřím, že zaujme mladší ročníky... :)


U paletek ještě chvíli zůstaneme. Nešlo si nevšimnout, že značka Urban Decay uvedla na trh novou paletku Vice 4. Přiznám se, že se mi moooc líbí a chystám se ji ukořistit, vzhledem k tomu, že jsem nestihla ani jednu z předchozích verzí (což mě obzvlášť u Vice 2 doteď mrzí). Od 11.11. bude k sehnání dokonce i v Brně! Juchůůů! :)


Too Faced paletka je také krásná, ale loňská Everything nice byla, myslím, povedenější. Co říkáte?


Co se týče péče o pleť, budu potřebovat set od Benefitu, který obsahuje i můj oblíbený krém Total Moisture, který mi právě dochází. Uvidíme, jaký bude objem jednotlivých výrobků. :)


Maska Glam Glow je legednou mezi maskami. Na Vánoce bude v nabídce v hezkém balíčku. Máte ji někdo vyzkoušenou? Co na ni říkáte? 


Clarisonic jsem dostala od Ježíška loni a můžu vám jej doporučit všemi deseti. Obzvlášť letošní vánoční design je roztomilý. Kolekce vznikla spoluprací s nadací Keith Haring.


Spousta dárků nás čeká také k vybraným vůním, jako každý rok. A od 26.11. do 3.12. se můžeme těšit na týden vůní, kdy budou vybrané parfémy za super ceny.


Omkrnout letos půjdu i Sephora limitku "Let it snow", která vypadá moc hezky. 


A na závěr, milá blbinka, která by mě potěšila... :)



Tak a to je dnes všechno. Zaujalo vás něco? :)

Mějte se krásně.




2 komentáře:

  1. Jestli mě zaujalo něco? Zaujalo mě toho fakt hodně :D samá lákavá kosmetika

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno vypadá moc povedeně, moc se mi líbí paletka Wonderful dreams a limitka Let it snow :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥