GIVEAWAY S MANUFAKTUROU

Jak jsem slíbila, mám tu pro vás ještě jednu soutěž, kterou jsem domluvila s českou značkou Manufaktura. Doufám, že vás potěší. :) Vybrala jsem balíček z limitované edice hruška, který obsahuje sprchový gel, tělové mléko a krém na ruce. Řada je velice příjemná, velmi jemňounce, ale krásně sladce voní, tak snad výherce potěší! :)


Pravidla soutěže:
1. Být pravidelným čtenářem blogu buď přes GFC (vpravo "pravidelní čtenáři") NEBO na facebooku (klik). A napište mi, prosím, pod jakým jménem sledujete a kde, abych to mohla zkontrolovat. Pokud mě sledujete navíc i na instagramu, můžete si napsat 2 komentáře a zdvojnásobit tak své šance na výhru. :)) Plus mi prosím napište mail, kam vás můžu v případě výhry kontaktovat.
2. Napište mi, jaký je váš oblíbený produkt z Manufaktury. Pokud jste ještě nic nezkoušeli, tak mi napište, co byste chtěli zkusit.

Protože by do Vánoc už balíček nepřišel, rozhodla jsem se, že ukončení soutěže bude až 31.12. a vyhlášení 1.1.2016, protože když bude mít někdo radost na Nový rok, tak už ji jistě bude mít po celý rok. :))

Hodně štěstí v soutěži a děkuji nejvěrnějším čtenářům za dosavadní podporu! :)

Mějte se krásně!



87 komentářů:

  1. Sleduji přes GFC jako Žaneta
    Z Manufaktury jsem vyzkoušela pouze pivní řadu a velmi jsem si oblíbila jejich sprchový gel.

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Od manufaktury som ešte nič neskúšala, ale chcela by som vyskúšať jemný BB krém s bambuckým maslom, mandľovým olejom a panthenolom. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz
    Ještě jsem nic nevyzkoušela ale ráda bych zkusila právě výherní sadu :)

    OdpovědětVymazat
  4. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Bohužel jsem neměla možnost něco vyzkoušet,ale hodně mě lákají všemožné tělové mléka,protože nabízené vůně jsou vážně super! :)

    OdpovědětVymazat
  5. GFC: Lucie K
    Mail: kolodziejova.L@seznam.cz
    A zkoušela jsem zatím jen malinový balzám na rty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji přes GFC jako Charmedka
    Z Manufaktury jsem zatím měla jen šampon a sprcháč z řady mojito. Naprosto dokonalá vůně.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji na GFC jako UltimateChic. Od Manufaktury mám moc ráda jejich koupelové soli a pak šampón a kondicionér z vinné řady :)

    Radu - UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji také na instagramu pod stejným jménem.

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasný balíček! :) Manufakturu mám moc ráda, oblíbila jsem si meruňkový balzám na rty a sprcháč, levandulovou koupelovou sůl, mamce kupuji vinný krém na ruce a pravidelně pořizuju zásobu plovoucích srdíčkových svíček. :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji na fb jako Jana Jana,od manufaktury miluji jejich kremy na ruce.
    vojtova.jana76@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com
    Ja som mala zatiaľ od Manufaktury len krém na ruky z vínnej rady a bol skvelý :-)

    OdpovědětVymazat
  12. FB: Miroslava Škampová
    Od Manufaktury používám jen koupelovou sůl, měla jsem sirup i čaj,ale chtěla bych mnohem víc :D
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Od Manufaktury mám ráda sprchové gely a krémy na ruce hlavně malinovou řadu.

    OdpovědětVymazat
  14. na gfc sleduji jako caty.
    lindik1@gmail.com
    nemám ani jsem nezkoušela nic, tohle by byla pro mě premiéra.

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Nikola Mills
    Od Manufaktury mám doma jen balzámek na rty s bambuckým máslem, který je naprostá bomba a už mi dochází, takže plánuju zkoušet další varianty :)
    nikola.zm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. + sleduji na instagramu jako nikola_mills
    nikola.zm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz
    Z Manufaktury jsem měla jen dva sirupy a to hruškový a černý rybíz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji i na instagramu - langmaierova1
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já tě sleduji přes GFC jako BeautyPusinka. Jinak mám od Manufaktury krém na ruce s vůní Mojita a voní naprosto božsky :) beautypusinka_gmail.com BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  20. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Z výrobků Manufaktury jsem toho moc nezkoušela a hrozně mi voní sprchový gel Malina :)

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji na FB- Petra Brázdová.
    Z Manufaktury jsem pár výrobků vyzkoušela a všechny byly super, kdybych ale měla vybrat ten nej výrobek, tak by to byl švestkový krém na ruce, ten pokožku hezky zvláční a navíc krásně voní.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. gfc elizabeth greenova
    krem na ruce - maji paradni vune
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji Tě na blogu, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    od manufaktury mám ráda jejich sprchové gely.

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Tereza S.
    Nejradši mám sůl do koupele, kupuju si různé druhy a mám na nich doslova závislost. :D

    terezasaki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Sledujem cez GFC ako Nat, môj mail je natalia.gazova(zavinac)gmail.com
    Od Manufaktury som skúšala akurát pivný sprchový gél a bol príjemný :-)

    OdpovědětVymazat
  26. A na insta som ako posty_od_naty.

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji přes GFC jako Monika.
    Od Manufaktury jsem ještě nic nezkoušela, ale lákaly by mě krémy na ruce.
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. fb: Danka Chudíková
    Nič som zatiaľ neskúšala takže by som vyskúšala čokoľvek :-).
    daniela.chudikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Zkušenosti nemám, ale chtěla bych zkusit právě třeba sprchový gel. :)

    OdpovědětVymazat
  30. FB: Mirka Snopková
    msnopkova@seznam.cz
    Krémy na ruce, například v létě je super svěží vůně máty. :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Jeste jsem nic nezkousela, lakaji me balzámy na rty

    OdpovědětVymazat
  32. Instagram Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Gfc zuzana velcekova
    Zuzana.velcekova@gmail.com
    Od manufaktury som neskusala este nic. Chcela by som skysit bb krem alebo telovu kozmetiku.

    OdpovědětVymazat
  34. Sledují tě tady jako Loveliness By Tess.
    Od manufaktury miluju telova másla, které používám jako krémy na ruce =)
    Tessiinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Na insta tě sleduji jako Tessiinka

    OdpovědětVymazat
  36. Od Manufaktury doma zatím nic nemám :-), ale u kamarádky jsem testovala sadu se švestkou a působila opravdu parádně, takže věřím, že i tahle "hruštičková" musí vonět vskutku božsky :-).
    Sleduji pod Vendulou Popelkovou a e-mail: vendulpopelkova@gmail.com
    PS: Hezké Vánoce a hodně štěstí do nového roku :-)!

    OdpovědětVymazat
  37. Já bych ráda zkusila tuto sadu, četla sem na ni už jednu recenzi a vypadalo to moc dobře :-)
    FB: Gabriela Růžičková
    Instagram: Gabriela Růžičková
    mail: gabinafabicovicova@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  38. FB: Sonka Knittlová
    GFC: Soňa Knittlová
    mail: sona.knittlova@gmail.com

    Od Manufaktury som zatiaľ skúšala len balzam na pery s vôňou maliny, ale veľmi dlho pokukujem po tejto darčekovej kazete, lebo hrušky mám naozaj veľmi rada. Ale tak isto mi vonia aj marhuľová varianta. Žiaľ, teraz si toto potešenie nemôžem dovoliť, kvôli financiám :/

    OdpovědětVymazat
  39. Od Manufaktury znam za ty roky spousty produktu, ale co kupuji asi nejvice pro sebe i blizkou rodinu, je rybizovy sirup a sprchove gely :)
    Krasne vanoce ;)
    FB: Elena Heinlová

    OdpovědětVymazat
  40. FB: Evča Há, gfc: Eva H., eva.hrabalova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  41. GFC: Veronika Čechová
    mail: veru.cechova@gmail.com
    Zatím jsem vyzkoušela jen balzám na rty s hroznovým vínem a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  42. GFC jako Lenca
    lencaklimova@seznam.cz
    Mně láká vyzkoušet krém na ruce. Jinak jsem ještě kosmetiku od této značky nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  43. insta jako lencakl
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. GFc- Barbora Schleissová
    barisek22@centrum.cz
    miluju balzám na rty

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: Peťuška
    y Manufaktury som ešte nikdy nič nemala, ale veľmi ma zaujala tá malinová rada... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  46. zrovna hrušku bych chtěla vyzkoušet :) z manufaktury mám ráda jejich voňavé sprchové gely a také mi hodně vyhovoval krém na ruce se solí z mrtvého moře. gfc:Vendula Mikulková, MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Od manufaktury pravidelně nakupuji krémy na ruce, všechny krásně voní :) jinak na GFC sleduji jako Veronika Doleželová a e-mail je veronika.dolezelova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Sleduji tě jako Péťa S., email je p.stenzelova@gmail.com
    Jinak Manufakturu moc neznám, ale pořád mi o ní všichni básní. Ráda zkusím cokoliv, co se mi dostane do ruky :)

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Lenka Merkova
    lenus.ka133@gmail.com
    Od Manufaktúry som ešte nikdy nič nemala :) Rada by som niečo vyskúšala, nech je to čokolvek :)

    OdpovědětVymazat
  50. GFC aj Bloglovin Janka Bianka
    biankacosmetics@gmail.com
    Veľa som toho zatiaľ z Manufaktúry neskúšala, no mám rada ich mydlá na ruky, nie sú vôbec vysušujúce a sú fakt skvelé, voňavé a také iné ako tie bežné v obchodoch.

    OdpovědětVymazat
  51. sledujem pod tymto učtom
    naozaj super giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  52. na fb mam like už dlho ako Lucia Kvaššayová

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj, sleduji tě jako Mia (email: slecna.mia@seznam.cz) a vyzkoušet bych chtěla asi nejvíc krém na ruce a tělové mýdlo. :)

    OdpovědětVymazat
  54. GFC: Dominika Gresh
    FB :Dominika Grešová
    Chcela by som vyskúšať BB krém.
    dominikagresh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. GFC: Renata Okáčová
    mail: reninan@seznam.cz
    chtěla jsem zkusit právě to zvláčňující tělové mléko :3 :)

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduji přes GFC pod tímto účtem. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Ještě jsem nic nezkoušela ale chtěla bych vyzkoušet pečující sprchový gel & šampon 2 v 1 se švestkovým výtažkem a panthenolem. :)

    Denika Abomination - blog

    OdpovědětVymazat
  57. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    Denika Abomination - blog

    OdpovědětVymazat
  58. gfc Vaness Ka
    nejvíc miluju bomby do koupele od manufaktury :)
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. instagram _vanessg
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. FB: Klára Odehnalová
    Mezi můj nejoblíbenější produkt patří... achjo, napadá mě úplně všechno, není přesně jedna věc, která by mě oslovila více, než druhá. Asi si nevyberu. (všechny jsou skvělé) :/
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. sleduji přes GFC pod svým jménem :)
    z manofaktury mi hezky voní právě hruška a mojito :)
    Zatím jsem zkoušela jen Mojito krém na ruce a doma máme mořskou houbu na mytí :) aneta.cernovska(zavinac)gmail.com
    Hezké Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  62. sleduji i na insta jako lubricated_fox :)

    OdpovědětVymazat
  63. GFC Natalie D.
    112Natty112@gmail.com
    Ještě jsem nic nevyzkoušela, ale určitě bych chtěla zkusit nějaký šampon!:)

    OdpovědětVymazat
  64. Sledujem cez GFC ako Zuzanka
    linkinzuzka@gmail.com

    Z Manufaktury som už vyskúšala množstvo výrobkov, najviac obľubujem telovú starostlivosť, takže voňavé sprcháče (Grep a pomaranč, slivka, marhuľa) a potom určite sprchový peeling z vínnej rady :)

    OdpovědětVymazat
  65. Sleduji jako Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    A ráda bych vyzkoušela sprchové gely :)

    OdpovědětVymazat
  66. Sleduji na facebooku jako Radka Majchráková :)
    Email Radca7@seznam.cz
    Nic jsem nezkoušela protože bohužel u nás nikde v kraji,ani nejbližším okolí obchod manufaktura není,přes internet jsem se ke koupi nedokopala a stejně není ani čas :( nicméně mě strašně lákají sprchové gely,protože si je všichni moc chválí :)

    OdpovědětVymazat
  67. GFC - Diary of a Girly Things
    FB - Jana Pelíšková
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Od Manufaktury jsem ještě nic nezkoušela, ale láká mě toho hrozně moc! Strašně ráda bych vyzkoušela vlastně úplně cokoli. :)

    OdpovědětVymazat
  68. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    Od Manufaktury som ešte nič nevyskúšala a preto by som chcela vyskúšať práve túto limitovanú edíciu hruška. :)

    OdpovědětVymazat
  69. sleduji přes GFC jako Dita S
    dituse@gmail.com
    Od Manufaktury jsem pred lety poridila pivni sprchový gel a šampon pro bratra, ale osobně jsem zatím nic nevyzkoušela, takže bych byla moc ráda, kdyby se mi poštěstilo :-)

    OdpovědětVymazat
  70. Sledujem cez GFC ako Barborka
    Od Manufaktury som zatiaľ nemala možnosť vyskúšať žiaden produkt, ale robím si zálusk práve na túto limitovanú hruškovú edíciu :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. + sledujem na instagrame ako barbora.bacikova
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj. Sleduji jako Iv Václavková
    pszycho@seznam.cz
    Zatím jsem vyzkoušela olejovou lázeň z pivní řady a paráda :-)

    OdpovědětVymazat
  73. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  74. ahoj Jane, milé slečny čtenářky,
    do Manufaktury jsem se před časem naprosto zamilovala. Začalo to vonnou kuličkou do koupele, pivním sprchovým gelem...momentálně nejvíc zbožňuju meduňkový solný peeling, který jsem dostala od kamarádky k Vánocům. Voní tak nádherně, že jsem si při prvním použití musela ve sprše začít zpívat blahem :)
    přeji Vám hezký vstup do Nového roku 2016
    Bára
    sleduji na Fb jako Barbora Francová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barbora Francová - PS k předchozímu komentáři: email: cervenkova.barbora@seznam.cz, pardon za spam

      Vymazat
  75. Sleduji jako Natálie Bílková
    mail: naty.bilkova@seznam.cz
    Můj nejoblíbenější produkt z Manufaktury je jejich balzám na rty - takový stříbrný, s jakoukoli příchutí - dokonale hydratuje, vypadá krásně, voní a má o dost vyšší výdrž, než třeba baby lips a podobne!:)

    OdpovědětVymazat
  76. gfc-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz
    MANUFAKTURU jsem ještě nezkoušela,ale dostala jsem k Ježíšku tělové mléko a sprcháč s vůní meruňky,tak na to už se moc teším.:)

    OdpovědětVymazat
  77. sledujem cez tento ucet
    n.princess@azet.sk
    nemam oblubeny produkt lebo som ešte nič neskušala ani neviem čo predavaju , ale vraj maju dobre kremy na ruky

    OdpovědětVymazat
  78. sleduji jako Tereza Bolfová
    tbolfova@seznam.cz
    moje nejoblíbenější je řada z mořského moře, hlavně mýdlo a krém na ruce

    OdpovědětVymazat
  79. sleduji pod tímto účtem, jirina.h1997@seznam.cz
    Mají úžasné krémy na ruce, hlavně malinový :))

    OdpovědětVymazat
  80. Sleduji přes GFC jako Jana a z Manufaktury mám nejraději řadu z mrtvého moře a mojito řadu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. FB: Pavla Kostková
    GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Manufaktura je mi velmi blízká, bohužel sama jsem od této značky nikdy nic nevyzkoušela. Pouze jsem podarovala taťku jejich krásně voňavým mýdlem. :) Lákal by mě určitě šampon.

    OdpovědětVymazat
  82. Sleduji přes GFC jako Johanka Xy. Od značky Manufaktura mám nejraději pivní balzám na vlasy. :)
    johankaxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  84. GFC: marmaloyd
    marmaloyd@centrum.cz
    Keďže milujem bambucké maslo vo všetkých produktoch, tak by som si vybrala jemný denný pleťový krém s bambuckým maslom, nakoľko som túto značku ešte neskúšala, ale bambucký krém na pleť mám odskúšaný od inej značky.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥