MAVALA FLUID FOUNDATION

Švýcarská kosmetika Mavala je u nás známá hlavně díky přípravkům na nehty, které jsou opravdu fajn. Já jsem měla možnost vyzkoušet také něco z dekorativní kosmetiky, jako tekutý makeup, o kterém bude dnešní článek. :)



Makeup mám v odstínu č. 09 Aurore, což je mimořádně světlounká barva s růžovým podtónem. Ideální obzvlášť na zimu pro porcelánové bledulky. Jak již název napovídá, makeup má tekutou, velmi lehkou konzistenci, která se příjemně roztírá, neflekatí, ani nedělá jinou neplechu. Krytí je nižší až střední a makeup dokáže vytvořit opravdu krásný sametový finish a hezkou pleť. Co mi však nepřekonatelně vadí je silná vůně, která mi připomíná nemocniční desinfekci. Možná je to tím, že má makeup obsahovat léčebné formule, které chrání před vnějšími vlivy, ale je to zkrátka nepříjemné. Zároveň je to však asi jediná výhrada, kterou mám. :)
Pumpičkové, praktické balení.
Krásně světlý odstín.
Sametový finish na pleti.
Voděodolnost a celková výdrž.
Nezalézá do vrásek, pórů.

Vůně.

Cena: 584 Kč za 30 ml. Seženete ve vybraných Fann parfumeriích.




Děkuji zastoupení značky Mavala za poskytnutí výrobku k recenzi.

Máte s tímto makeupem zkušenosti? 
Jaký makeup je váš oblíbený?

Mějte se krásně! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥