Astor lip butters

Přiznám se, že mě příliš nepohltila mánie "pastelek" na rty a rozhodně jsem neměla nutkání zkoušet je od všech firem, které je vyrábí (a že už jsou to snad všechny). Nelákalo mě to nejspíš z toho důvodu, že nejdřív jsem měla Clinique Chubby Sticky, které mě ale absolutně nenadchly. Když jsem však viděla Astor lip butters, chtěla jsem je vyzkoušet.... A tak se mi doma postupně shromáždily 3 odstíny. :)



Pokud bych měla zmínit nejprve balení, začnu bohužel negativně. Jak vidíte světlý odstín, který používám nejčastěji a hodně jej nosím v kabelce, je už celý ošoupaný. Po zlatých nápisech pomalu ani stopy, což byla otázka asi jen dvou týdnů. To mi přijde opravdu škoda a uvítala bych větší výdrž nápisů. Jinak je balení klasické, jako u všech tyčinek na rty - zespodu se otáčí.

Plus naopak musím dát vůni. Je nádherně sladká - vanilková. To já opravdu můžu a troufám si říct, že asi tak 90% holek vonět bude, protože většina z nás má sladké vůně ráda.

Konzistence je dost zvláštní. Po otevření je totiž rtěnko - balzám vyloženě tuhý, nicméně po pár přejetí po rtech se krásně rozkreslí a jakoby roztopí v máslovitou konzistenci, která je na rtech velmi příjemná a také se dobře aplikuje a nezalézá do vrásek. Rty jsou po jejich nanesení krásně hydratované, vyživené a jemné. Co se týče výdrže - je naprosto uspokojující. Alespoň já bych větší od hydratačního produktu nečekala.

Všechny odstíny jsou navíc krásně pigmentované. Stačí pár tahů a dostaneme krásný sytý odstín. Něco takového mě v podstatě od barevného balzámku překvapilo. Troufám si říct, že by tyto Astorky mohly směle konkurovat i některým rtěnkám.

Moje odstíny:
  • 009 Bumt rose - světle růžovounký odstín. Je na rtech velmi jemný a nenápadný, proto jej mám nejraději na běžné dny.
  • 011 Feeling feline - výraznější korálová barvička, která se skvěle hodí na jaro/léto. :)
  • 013 Magic magenta - nejvýraznější ze všech tří. Vyloženě řvavá růžová - nádherná! :)

... u nás v drogériích je k dostání celkem 10 odstínů.






Když to shrnu, balzámky Vám můžu jednoznačně doporučit. Jsou na rtech moc příjemné, krásně vypadají, lehce se aplikují. Jediné mínus je v obalu, který ale na funkci nemá vliv.

Cena: 169 Kč/ks. Ale jsou na ně často akce.

Hodnocení: 9/10


Co Vy a lip butters od Astoru?Jaký odstín je Váš favorit? :)


19 komentářů:

  1. já mám odstíny 008 Hug Me a 009 Bumt Rose a oba naprosto zdožňuju :) nemám k nim žádnou výtku, krom balení, také ho mám ošoupané, ale na kvalitě máslíček to nic nemění :)

    OdpovědětVymazat
  2. Něco takového by se mi teď momentálně hodilo :) odstíny vypadají pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odstín Bumt Rose vypadá moc hezky, po tom bych se i koukla, ale je to (na mě studenta) celkem drahá záležitost, když to má být jenom balzám na rty, ale pokud se vyrovná i rtěnce, tak za vyzkoušení stojí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Po tom odtieni 009 už dlhšie obkukujem v drogérkach a čakám na nejakú akciu :)) Veľmi sa mi páči, jemný, nenápadný.
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  5. já mám pastelku akorát Revlon, Clinique a Catrice, na Astor jsem se dívala, ale odstín, co jsem chtěla, zrovna neměli... z těch tvých mě zaujal ten prostřední, omrknu ho :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam oddnes 005 Pretty Poppy, v Tescu na Andeli maju zlavu 40% na cely sortiment Astor :)

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  7. Mám odstín Feeling Feline a rozhodně bych nepohrdla i tím světlunce růžovým. A hlavně pak na léto mi tyto pastelky přijdou nejideálnější :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/nova-limitka-cookies-cream-od-essence.html

    OdpovědětVymazat
  8. Furt říkám že musím zkusit alespoň jednu a furt se k tomu nějak nemám :) !
    Ta světle růžová je nádherná !

    OdpovědětVymazat
  9. Mám odtiene 008 Hug Me a 007 Delicate Lilac a sú proste úžasné. Musela som sa veľmi krotiť aby som nevykúpila aj ďalšie odtiene. Jediná výčitka je fakt len ten obal, na ktorom už pomaly neviem prečítať ani spomínané odtiene.

    OdpovědětVymazat
  10. Jak je vždycky v regálech naprosto míjím, tak jsi mě poměrně nalákala! Hlavně tím korálovým odstínem. ;))

    OdpovědětVymazat
  11. Jeeee, ty jsou opravdu krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Mám zmiňovaný 009 Bumt Rose a je vážně skvělý! Krásný odstín a bezvadná hydratace :) A k těm obalům - měla sem i korektor od Astoru a taky se hned ošoupal. Řekla bych, že tak dělají většinu obalů a pro nás bloggerky to je za trest :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzerajú veľmi pekne, ale sama od seba by som si ich asi nekúpila. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
  14. Moji miláčkovia!!! Na tieto balzamy som napísala toľko pochvalných slov ako snáď na žiaden produkt:)

    OdpovědětVymazat
  15. Já je mám moc ráda, akorát mi moc nesedly barevně. Mám doma 002 a to je takový krásný nude odstín, který je skoro neviditelný. Nučila jsem na ně mojí kamarádku, která se zamilovala do odstínu 008. Když jí došla, tak jsme po pražských i plzenských drogérkách hledaly 008 a nikde nenašly. Pak na ně narazila v Tetě a musela si vzít 3 do zásoby :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ta korálová je moc pěkná. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ta poslední je dokonalá :) Naprosto úžasný odstín.

    OdpovědětVymazat
  18. Máš úplně stejné odstíny, mám tyhle másla moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥