Yves Rocher Sebo Végétal matující denní péče

S příchodem teplejšího a teplejšího počasí se začíná má smíšená pleť trochu mastit, a tak je na čase zařadit do pečující kosmetiky zase nějakou zmatňující péči. Proto jsem byla ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet novinku od Yves Rocher, a to krém z řady Sebo Végétal, určený na mastnou a smíšenou pleť. Výrobky určené pro mastnou pleť zatím nemůžu používat každý den (to spíš až v létě), protože mě ještě vysušují. Proto je střídám s hydratační péčí.


Balení se mi moc líbí a rozhodně se, podle mě, YR povedlo! Mám zelenou moc ráda a tak na mě působí svěže, jarně. Plusem může být také tubička, což je určitě hygieničtější než klasické kelímky.

Co se týče konzistence, ta je lehoučká. Řekla bych, že víc gelová než krémová. Takže se hezky roztírá. Navíc moc hezky voní. Není to nic silného, jen příjemná svěží vůně.

Jak už jsem psala v úvodu, krém je určen pro smíšenou až mastnou pleť a má tedy za úkol zmatňovat, absorbovat přebytek kožního mazu, ale také hydratovat, a to až po dobu 24 hodin. Obsahuje prášek ze šišáku bajkalského - vysoce účinnou čistící látku, díky které může pleť znovu volně dýchat (oficiální stránky YR).

Co se týče celodenního zmatnění, tak s tím opravdu souhlasím. Celý den se nelesknu, nemám potřebu se přepudrovat, takže to je fajn. Nicméně, vzhledem k tomu, že má pleť není úplně mastící se, má krém sklony vysušovat mě, proto ho zatím používám jen tak 3x za týden, a to výhradně ráno pod makeup. Proto nemůžu říct, že bych měla pocit, že zvládne také hydratovat, to se mi moc nezdá.


Pozitivní je to, že se mojí velmi citlivé pleti, krém také líbí a vůbec nic proti němu nenamítá :). Nepálí, nečervená ani nedělá žádnou jinou neplechu, což je fajn. No a pro někoho může být plus také to, že neobsahuje parabeny, minerální oleje ani barviva.



Když to shrnu, krém Vám určitě doporučit můžu pokud potřebujete pleť zmatnit. Pro mě bude využitelný spíš na léto, kdy se na jeho používání opravdu těším.

Krém je v této době v akci, takže se cena pohybuje kolem 225Kč za 50ml.

Hodnocení: 7/10

Co Vy a řada Sebo Végétal? 
Jaký je Váš oblíbený zmatňující krém? :)

11 komentářů:

  1. Cena je veľmi priateľská. Ja som bola strašne dlho verná Bioderme pore refiner, ktorý som však nanášala iba v T-zone, potom prišlo obdobie, že som začala pleť viac hydratovať, zmatňujúce krémy som nachvíľu vylúčila a teraz akutuálne používam zmatňujúci gél-krém od Biotherm, na ktorom parádne drží make up. Ono je fakt super, že pokiaľ sa nanesie nejaký dobrý zmatňujúci krém, tak človek takmer nepotrebuje púder.

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá skvěle a na to lesknutí by se mi určitě hodil :) z této řady mám scrub a jsem s ním též spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Docela hodně jsi mě teď na tenhle produkt navnadila:) až dopotřebuju svůj krém rozhodně se kouknu po tomhle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám mastnou pleť, ale měla jsem vzorek a musím říct, že to byl moc dobrý krém:)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím jej vyzkoušet, vypadá opravdu slibně :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som pokukávala po tom sére na póry, ale takéto produkty u mňa zatiaľ nefungovali..Ale čo keď toto zaberie?:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  7. zmatňující krémy nepoužívám- pleť mám suchou, takže asi nic pro mě:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem dřív používala tu jejich Pure System řadu, teď mám nějaké přírodní krémy a chtěla bych přejít na ně, takže bohužel spíš nic pro mě. ale pokukovala jsem po nich, přiznávám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já tenhle krém teď moc používat nemůžu, protože je na mě málo hydratační. Moc hezky ale zjemňuje a zmatňuje pleť a docela i stahuje póry a podle oficiálního popisu by měl i pomáhat s akné, což je prvobod, proč jsem ho chtěla zkusit. Zatím si ho dávám tak 2x týdně, ale souhlasím, že v létě ho využiju mnohem víc. To se potom to zmatnění a gelovější lehká konzistence budou hodit. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥