MAKE-UP MAX FACTOR SKIN LUMINIZER

Do našich drogerií právě zamířila další novinka od Max Factoru, a to make-up Skin Luminizer, který jsem měla možnost také vyzkoušet. Velmi mě potěšilo, že jsem si mohla sama vybrat odstín, který bych chtěla testovat. Samozřejmě volba padla na ten nejsvětlejší. Proto jsem byla překvapená, když jsem v obálce našla hned dvě varianty 45 Warm Almond a 50 Natural.


Balení make-upů je opět zataveno v ochranné fólii, a tak máte při koupi jistotu, že make-up nidko nevyzkoušel. Lahvička je plastová se zlatou plastovou pumpičkou. A aby vše ladilo je  ještě doplněna zlatými pásky. Díky nim na mě obal působí trošku lacině. Co se mi ale naopak líbí, je průsvitnost, kdy make-up vypadá jako točená zmrzlina. :)) Velmi vítám také inovaci, kdy spodní dno se při pumpování posunuje nahoru, a tak nejen, že vidíte kolik produktu ubývá, ale navíc jej vypotřebujete opravdu celý.

Konzistencí je make-up velmi lehoučký, krásně se do pleti vsákne a nedělá masku. Je však nutné říct, že jeho krytí je spíše slabší a pokud máte problematičtější pleť, nebude to pro Vás to pravé. Když jsem make-up zkoumala na ruce, tak jsem si také všimla, že obsahuje shimmer, který pleť krásně rozjasní, ale zároveň se nějak výrazně neleskne. Navíc obsahuje i hydratační sérum, takže se nemusíte bát, že by pleť vysušoval. Každopádně myslím, že pro úplně mastnou pleť vhodný nebude. Já mám pleť normální až smíšenou a řekla bych, že pro takový typ je to dobrá volba.

Make-up se dá sehnat v 5 barevných provedeních, a to:
45 Warm Almond
50 Natural
55 Beige
75 Golden
80 Bronze

Mé dva nejsvětlejší odstíny jsou oba do růžova. Vzhledem k tomu, že je testuji v létě, tak mi barva sedla, ale rozhodně nejsou top nejsvětlejší a myslím, že v zimě na mě budou tmavé. Mezi jednotlivými odstíny ani není takový skok v barvě, jsou si docela dost podobné.




V akci jste oba make-upy mohli vidět v předešlém článku - líčení kamarádek na svatbu (klik), kde jsem na Peťku používala tmavší odstín, protože přijela z dovolené a Marťu jsem líčila se světlejším.

Běžná cena make-upů je 434Kč, ale je uveden za akční cenu 299Kč! Takže pokud Vás zaujal, neváhejte! :)

Hodnocení: 7/10

Jak se Vám make-up líbí? Plánujete jeho vyzkoušení?



4 komentáře:

  1. Už jsem na něj koukala v letáku že je na něj v DM slušná akce.. Ale když má slabé krytí tak to ho určitě kupovat nebudu :) škoda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s tímto makeupem naprosto spokojená. Naprosto mi vyhovuje a mám pocit, že se mi už ani tolik nedělají pupínky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si toho všimla! Krytí je sice opravdu slabší, ale připadá mi, že po několika dnech, kdy jsme používala jen tento make-up, mám nějakou hezčí pleť. I přítel si dokonce všimnul :-) možná je to tím, že je tak lehoučký, takže tolik neucpává póry :-)

      Vymazat
  3. Ja osobne makeupy od Max Factor zbožňujem, naozaj skvelá výdrž, perfektné krytie :) a tento by som hneď aj vyskúšala !

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥