MY HAIR CARE ROUTINE

Už dlouho jsem tu nezmiňovala žádný produkt na vlasy, a tak jsem se rozhodla Vám představit celou mojí péči a výrobky, které používám. Není toho příliš, protože nejsem zrovna "vlasový maniak", a tak jde spíš o základní péči.

Jen v rychlosti je třeba říct, že moje vlasy jsou extrémně jemné, zplihlé, bez objemu a snadno se mastí. Pokud jste na tom podobně, následující výrobky by Vám mohly vyhovovat! :)

Co se týče mytí vlasů, už jsem Vám před nějakou dobou představovala můj oblíbený pivní šampon od Manufaktury. A má láska k němu stále trvá. :)) Mám ho už několikátou lahvičku a myslím, že je skvělý. Dokáže vlasy udělat tááák nadýchané a plné objemu! :))


Kondicionér není věc, kterou bych používala úplně pravidelně, protože mi přijde, že se mi po jejich použití rychleji mastí vlasy. Každopádně určitě aspoň nějaký doma mám a používám alespoň když mám pocit, že mám vlasy hodně roztřepené. V poslední době jsem si oblíbila Garnier Goodbay Damage, který vlasy krásně vyhladí. Jsou pak lesklé a voňavé. Dokonce bych ho přirovnala k 3-minutovému zázraku od Aussie, který mi přijde super, nicméně po jeho masové chvále všude jsem od něj čekala trošku víc. Každopádně velké plus tu dávám žvýkačkové vůni, která je bombová! :)


V další péči, jako jsou masky, různé olejíčky atd. jsem poměrně skromná a zatím jsem si vystačila s kokosovým olejem, ze kterého si cca jednou za týden dělám masku, kterou nechám působit přes celou noc. Vlasy jsou pak hezky vyživené a působí zdravěji. Navíc si můžu podle nálady vybrat, jestli chci "čistý kokosák" nebo vůni vanilky. Oba jsou od Saloosu, oba v bio provedení a oba zbožňuji! :)



Česání? Ano, i já jsem podlehla kartáčům Tangle Teezer. I když mi to trvalo a dlouho jsem o něm nechtěla ani slyšet, protože mi vadilo, že je všude a navíc nemá rukojeť. Jednoho dne jsem si ale řekla, že ho zkusím, no a už nechci žádný jiný kartáč. Všechny ostatní mě tahají, nerozčešu s nimi dobře vlasy. Pokud i Vy ještě váháte, rozhodně do něj jděte! Je super a já plánuji dokoupení dalších variant - hlavně té cestovní. :)


No a věc, bez které bych asi nepřežila a vzala bych si ji na pustý ostrov (:D) je lak na vlasy. Mám totiž hrozně moc podrostů, které prostě potřebuji zalakovat, jinak mi trčí do všech stran. Každou chvíli pak slýchám, že si nemám ty vlasy tak moc "ulizovat" dozadu, ale já zas radši "ulízané" než rozlétané. :-D Nejlepší lak v našich drogeriích, podle mě, je Schwarzkopf Got2be Volumania. Hezky voní a hlavně hodně drží! :)


A protože mi před nějakým časem dost padaly vlasy, začala jsem používat také aktivátor růstu Biohar. Zatím jej nemám ještě úplně vyzkoušený, ale zajímalo by mě, jestli byste pak chtěli recenzi?


Jaký je Váš nejoblíbenější výrobek na vlasy? :)

Mějte se krásně!



7 komentářů:

  1. Ten pivní šampon mě fakt zaujal, mám vlasy úplně stejné jako popisuješ - jemné, bez objemu, rychle se mastící... hodně jsi mě nalákala. :-) Teď zkouším kopřivový šampon od Klorane, ale žádná sláva to není, konečky mi vysušuje tak, že na ně při každém mytí musím naplácat meruňkovou kúru od Alverde. :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě by nás zajímala recenze na vlasový aktivátor :-) A hlavně jeho složení ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Recenze na Biohar by byla určitě super :) Tangle teezer mám taky a je fajn. Kokosák jsem si konečně taky koupila a jsem moc ráda, protože je to poklad :) takže je to i můj oblíbenec
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. šampon ( mám ten istý ako ty :D ) , kondicioner ( tiež ten istý :D ), kokosák (tiež :D ) a TT tiež, len cestovná verzia :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak mám asi dva týdny a jsem s ním maximálně spokojená a hlavně je super, že voní , vždycky mi vadil nejvíc ten hrozný chemický smrad při lakování a to je díky tomuhle růžovému miláčku minulost :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mě lákají tyhle "masky" od Saloosu. Asi vážně půjdu do té vanilkové, když to má multifunkční použití. O víkendu razím na nákup, takže díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aussie používám také. Já před umytím vlasů používám obyčejný bio kokosový olej, opravdu mi to hodně pomahá, vlasy jsou pak lesklejší a vyživené :).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥