TÝDEN S PALETKOU URBAN DECAY VICE 4: DEN 5

PLESUJEME

Ještě máme před sebou dva dny z týdne s paletkou Urban Decay Vice 4 a já už teď nevím, jaký napsat úvod. Taky s tím někdo vždy bojujete? :)) Každopádně, dnes mám pro vás ukázku líčení, které jsem měla v sobotu na plese. Jedná se o kouřovky s výraznější rtěnkou.





Z paletky jsem používala stíny označené hvězdičkou. Ale musím se přiznat, že používat béžový stín Robbery nebylo vůbec v plánu. Místo něj měl být na očích šedo-stříbrný odstín Grip. Ten je ale taaaak nepigmentovaný, že to nešlo a na víčku z něj zůstávala jen občas nějaká třpytka. Zklamání!


Další použité produkty:
Paletka na obočí Clarins
M.A.C. gel na obočí Ebony brown
Báze pod stíny Sephora Glitterguard
Catrice stín č.090 Bring me frosted cake (chybí na fotce)
Řasenka Benefit They're real
Tužka Rimmel Scandal eyes
Gelové linky Maybelline
Makeup: Mix Mavala Fluid foundation a M.A.C face and body
Korektor Catrice Liquid camouflage
Bronzer The Balm Bahama Mama
Tvářenka Max Factor Lavish Mauve
Rozjasňovač Dior Nude air pink
Pudr The Balm Sexy Mama
Rtěnka Kiko Rebel Romantic Intensely Lavish č. 05

Mějte se krásně!



1 komentář:

  1. Liceni je opet krasne :) Jinak ja mam taky obcas problem s tim, jak mam clanek zacit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥