TÝDEN S PALETKOU URBAN DECAY VICE 4: Den 1

 PÁR SLOV O PALETCE

"Aaaaa, to je náááádhera!!!" byla první slova, když jsem otevřela paletku Vice 4 od Urban Decay. Paletká je nádherná nejen designem ale i složením stínů. Barvy mi sedí asi nejvíc ze všech dosud vydaných Vice paletek, takže jsem se na ně nemohla vynadívat. Až se mi přítel smál, že mi paletka nahradí notebook. :-D A jaké jsou mé dojmy po používání paletky?


Krom designu, který určitě upoutá na první pohled dávám plus také obrovskému zrcátku uvnitř paletky, u kterého se dá krááásně nalíčit. A kupodivu je použitelný a velmi příjemný štěteček, který je přiložený. 

Odstínově mi paletka opravdu sedla. Pokud mě sledujete delší dobu, tak asi víte, že jiné barvy než odstíny šedé, fialové, zelené a hnědé ani nenosím. Všechny zmíněné se v paletce vyskytují, takže prostě pecka. Vynechala bych jen dva stíny. Teplý skořicový a třpytkový oranžový, které opravdu nevyužiju a moc si nedokážu představit, komu sednou. Dva odstíny růžové, které jsou v paletce, asi také nebudou úplně nejoblíbenější, ale dají se hezky zkombinovat s fialovou, takže jejich přítomnost mi vůbec nevadí. Přikláním se však k tomu, že v paletce zoufale chybí jeden neutrální nude odstín na rozmazávání jednotlivých odstínů. Tento názor už jsem četla na několika blozích a musím s ním naprosto souhlasit. Jen díky tomu se prostě nedá nalíčit jen se samotnou paletkou a vždy k ní používám ještě stín od Catrice č.090 Bring me frosted cake.

Co se týče kvality stínů, tak musím hned říct, že mě celkem zklamala. Od Urban Decay mám nějaké mono stíny a ty patří k nejlepším stínům jaké jsem vyzkoušela, proto jsem očekávala stejnou kvalitu. Opak je ale pravdou. Hlavně se kvalita liší odstín od odstínu. Některé jsou pigmentované krásně s máslovitou konzistencí, jiné více pudrovité a pigmentace dost pokulhává (nejhůř je na tom oranžový odstín, u kterého mi to naštěstí tolik nevadí). Třpytivější odstíny navíc ještě celkem dost práší. Očekávala jsem zkrátka víc...Každopádně i přes to všechno se mi paletka tolik líbí, že se s ní líčím ráda a jen tak ji z ruky nedám... v příštích dnech se můžete těšit na šest líčení s paletkou... :)

Běžná cena je 1590Kč


Jak se vám paletka líbí? :)

Mějte se krásně!


5 komentářů:

  1. Jéé, to je fakt nádherná paletka, taková pohádka docela :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jí mám moc ráda, ikdyž nejsou všechny stíny top, je skvělá:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi čtyřka z Vicek líbí zatím nejvíc. :) Ale osahala jsem si ji v parfumerce a pigmentace stínů mě vůbec nenadchla. Jsem zvyklá na super výrazné sypké indie stíny, takže ji asi nepotřebuji. Ale na líčení jsem zvědavá.

    Kdybych si mohla vybrat nějakou UD paletku, tak bych ráda limitovanou Spectrum. Tam to jsou samé veselé barvičky, akorát u nás asi k sehnání nikdy nebude, i v USA to byl problém ji sehnat. No a když už ji konečně naskladnili i na Rose's Beauty Store (s řádnou přirážkou samozřejmě), tak se mi za ni ty v přepočtu cca 2000 (i s poštovným, bez nutnosti platit DPH a clo, se započítanou valentýnskou slevou) dávat fakt nechtějí. Asi bych ji zas tak moc nevyužila, protože mám stínů spoustu.

    http://www.rosesbeautystore.com/product/urban-decay-urban-spectrum-eyeshadow-palette/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Spectrum jsem se taky dívala, je dokonalá. Kdyby byla u nás, už je moje... :)

      Vymazat
  4. Pro mě by takové složení stínů asi moc využitelné nebylo, ale sama o sobě je paletka krásná, to jen já si na takové barvičky netroufám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥