BLOGERSKÝ TAG

1. Který fashion blog ti přijde nejvíce inspirativní?
Abych byla upřímná, tak moc fashion blogů nesleduji, protože mě to moc nebaví. Mám ráda, když některé blogerky hodí na blog "jen tak mimochodem" i outfit, ale že bych někoho z fashion oblasti sledovala fakt pravidelně, to se říct nedá.

2. Který z novějších blogů tě za poslední dobu nejvíce zaujal?
Hodně se mi líbí blog Beauté Caresse, který píše moc krásná a sympatická slečna. Má hodně hezké líčení a tento blog je pro mě prostě zapamatovatelný! :)

3. Food blog, u kterého slintáš?
Jednoznačně Healthy lifestyle by me. Tento blog jsem objevila díky nominaci na objev roku v anketě blogerka roku a musím říct, že mě recepty a rady na něm opravdu baví! :)

4. Jaký blog sleduješ nejdéle a od kdy?
První blog, na který jsem (ani nevím jak) narazila, byl Leničky, od kterého jsem se proklikala k ostatním a rozhodla se, že si založím svůj vlastní! Právě Lenka byla první, komu jsem psala o rady jak na to atd. Nikdy by mě nenapadlo, že se nakonec někdy potkáme a budeme se vídat! :)

5. Blog, na kterém se Ti nejvíc líbí fotografie?
Za zmínku určitě stojí Kristine, která má všechny fotky precizní. Ať už jde o líčení, outfity, jídlo nebo kosmetiku. Na všechny její fotky se podívám moc ráda! :)

6. Blog, kvůli kterému nejvíc utrácíš? 
Rendy! U ní když mě něco zaujme, tak to prostě musím mít. A že se to stává opravdu často! :-D Hlavně mi přijde, že nám sedí podobné produkty.

7. Který blog Ti přijde nejvtipnější?
Asi nikoho nepřekvapí, že Černá moora. Hlavně jsme pořád v kosmetickém odvětví. Recenze jsou vtipné, sarkastické a hlavně si myslím, že slečna řekne všechno "na plnou hubu". :)

8. Jaký blog s nail artem máš nejraději?
Musím říct, že většině slečen, které fotí nail art, závidím nehty. Většinou jde o krásný tvar a precizní lakování, což ale k takovému blogu patří a takové nehtíky mě baví sledovat. Příkladem může být Viennetka nebo Arvonka.

9. Nejoriginálnější blog?
Vintage blog asi většina z Vás zná a pokud ne, tak na něj určitě mrkněte! :)

10. Blog, kde čteš nejraději recenze?
To je odvětví, které sleduji na blozích nejčastěji, takže jich čtu více. Zmíním třeba Mademoiselle MSvět podle SSkodulka a další... :)

11. U jaké blogerky nejvíc obdivuješ líčení?
Nemusím přemýšlet ani minutu. Ilovemakeup, kde má slečna nejnádhernější líčení na světě! :) Nevím, jak to dělá, ale jen "obyčejné" líčení v podobně jednoho stínu přes celé víčko, vypadá v jejím podání fantasticky. Opravdu klobouk dolů a snad se k tomu taky časem dopracuji! :)

Tak a to je všechno! Přiznávám dobrovolně a bez mučení, že jsem pár otázek vynechala, protože jsem na ně zkrátka neuměla odpovědět nebo nedokázala vybrat blogerku. Doufám, že se Vám dnešní TAG líbíl a budu ráda, když jej uvidím na dalších blozích.

Mějte se krásně! :)


8 komentářů:

  1. Navnadila jsi mě na další tag :) tenhle jsem snad nikdy nečetla, moc se mi líbí :)
    Jinak fashion blogy mě také zrovna dvakrát nebaví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je super tag, ale pravda, ze je tezky na neco odpovedet:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Jani ani nevíš jak moc mi to lichotí, a jsem ráda že jsem mohla být u začátku tvého blogu, který mám mimochodem taky moc ráda ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezký článek, asi o podobném tagu taky začnu přemýšlet:)
    Eva ♡ life

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, děkuju za zmínku :) Jinak znám všechny blogy krom 2 a 3 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuju za zmínku <3
    P. S. Mně přijde, že recenze psát vůbec neumím :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tento Tag čtu u ostatních moc ráda a je fakt, že kolikrát je vážně těžké vybrat třeba jen jedno jméno, když má člověk oblíbených blogerek, které by si to zasloužily, několik :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥