SALOOS BIO TĚLOVÝ PEELING

Jak jistě víte, značka Saloos patří mezi mé oblíbené. Proto mě potěšilo, když před nedávnem přišla na trh s novinkou - olejovým, tělovým peelingem. Konkrétně jsou v nabídce 4 varianty - levandule, čokoláda, růže a mojito. Právě poslední možnost mi byla nejsympatičtější, a tak jsem si ji vybrala na testování. :)


Kelímek z pevného plastu velmi připomíná balení klasického tělového krému. Jednotlivé varianty peelingů jsou také odlišeny barevně, takže je nemusíte dlouze zkoumat a hned na první pohled Vám bude jasné, že zelená patří právě vůni mojito. :)

Z čeho jsem totálně okouzlená, je vůně peelingu! Je naprosto svěží, kyselá, jako byste mačkali čerstvou limetku. A navíc! Je natolik intenzivní, že ji na sobě cítím ještě druhý den po použití. Myslím, že pokud máte rády citrusové vůně, bude tohle něco pro Vás! :)

Peeling je potřeba před použitím promíchat, vzhledem k tomu, že se olej drží nahoře. Jde to trošku těžce, protože sůl, která je na dně je docela hrubá. Nicméně svoji funkci splňuje naprosto dostatečně. Dokáže si poradit i s problémovými partiemi, které jsou po použití krásně hladké, jemné a bez šupinek. A velké plus je, že díky olejové složce není potřeba se po sprše ještě mazat. Pokožka je krásně hydratovaná a vláčná. No není to bezva? :)

A ještě jedno pozitivum, kterého jste si už jistě všimli - peeling je v bio kvalitě a má i velmi friendly složení. :)




Peeling Vám rozhodně doporučuji vyzkoušet! :)

Cena se pohybuje kolem 130Kč za 140ml.

Hodnocení: 9/10

Co Vy a tělový peeling Saloos? Zkoušeli jste? 


Mějte se krásně!

11 komentářů:

  1. Vyhrála jsem mojito, koupila jsem si čokoládu a mamka má levanduli - hezky to voní ale jinak nevidím rozdíl mezi domácím a tímhle drahým.

    OdpovědětVymazat
  2. Čokoláda byla skvělá, chtěla jsem ji sníst :) A teď jsem si koupila mojito, a taky jsem z něj naprosto nadšená ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám čokoládový a je úžasný, jen je více tuhý než tento mojito a stává se olejovým až při kontaktu s kůží. Tuto voňavou variantu chci určitě taky vyzkoušet.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Nezkousela, ale ted uz chci. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tuhle variantu teďka vidím všude možně a asi se nechám ukecat. :D

    OdpovědětVymazat
  6. zítra si jdu pro druhé balení levandule, takže je ti můj názor na něj asi jasný :D :D je úžasný, perfektně voní, nádherně peelinguje, naprosto ho zbožňuju!

    OdpovědětVymazat
  7. Som veľmi milo prekvapená, že cena je taká nízka....to si poň určite pôjdem!

    OdpovědětVymazat
  8. Neskusala ale veeeelmi ho chcem, takze dufam, ze coskoro vyskusam :) super recenzia!

    OdpovědětVymazat
  9. Príspevok je úplne super ♥ chceš sa navzájom sledovať ? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Nezkoušela jsem, ale chystám se na něj! láká mě od nich kokosový olej a další věci. skvělá recenze'

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥