SETKÁNÍ BLOGEREK S VICHY

Pro změnu mám pro Vás další fotoreport, který měl minule docela úspěch, takže doufám, že Vás bude bavit i dnes! :) Opět jsem se vypravila do Prahy, tentokrát na setkání s Vichy! :)


Pokud se Vám zdá místo na prvním fotu povědomé, bude to tím, že už setkání s La Roche - Posay bylo na stejném místě. Celá akce tak byla ve velmi podobném stylu. Po úvodním welcome drinku nás čekala krátká přednáška, která nám představila značku jako takovou. Následovala ukázka novinek, které vypadají opravdu slibně a moc mě zaujaly! Řada Idealia představila nový oční krém, na který se těším hodně! Měl by si poradit s vráskami, váčky a také neutralizovat kruhy pod očima! Uvidíme, jak obstojí! 


Dále nám byla představena nová řada Aqualia Thermal, která nabízí dva hydratační krémy - light a riche variantu a dále sérum. Plusem řady je krásné balení, které vypadá luxusně. Doufám, že stejně na tom bude krém i co se týče účinků a hydratace! :)


Poslední nám byla představena řada Capital Soleil, která obsahuje výrobky na opalování. A to jednak opalovací sprej, který by měl mít výhodu v tom, že se rovnoměrně nanáší, nezanechává stopy a celkově je jeho aplikace velmi přijemná. K dostaní je ve dvou variantách SPF 30 a SPF 50. Další novinka, která myslím, zaujala všechny nejvíc, byla opalovací pěna pro děti! :-D Byla totiž opravdu vtipná. Oranžová a s naprosto fantastickou vůní "tuti fruti". Tohle musí bavit všechny, nejen děti! :)


Jinak celá akce byla opravdu super a s blogerkama jsme si příjemně popovídaly! :) Moc ráda jsem poznala také nové tváře, jako Nat, Staňku nebo sympaťandu z Beauty reviews. Celkově myslím, že nám všem bylo fajn a byl to hezky strávený den!

No a raut byl opět taky parádní! :)



Holky se taky neplánovaně sladily! :) A moc jim to slušelo...


A já se musela samozřejmě také pofotit... :-D



Všechny zúčastněné blogerky...


A jako dárek jsme si odnesly novinky v hezké plážové tašce. Jak už jsem říkala, moc se těším až je vyzkouším. A Vy se zase můžete těšit na recenzi... ;-)



Tak co říkáte, zaujaly Vás novinky tolik, jako mě? :)

Mějte se krásně! :)


5 komentářů:

  1. Vichy mám jako kosmetickou značku ráda, takže se těším na recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  2. S Vichy kozmetikou moc skúsenosti nemám, tak som zvedavá na recenzie.

    OdpovědětVymazat
  3. Vichy jsem používala už hrozně dávno, tak si nepamatuji pocity z této kosmetiky. Plážová taška je pěkná a ty dobrůtky, co tam na vás čekaly, mňam.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. moc ráda jsem se s tebou viděla Jani! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥