SROVNÁNÍ MAKE-UPŮ RIMMEL

Značka Rimmel, kterou jistě všichni velmi dobře znáte, má v nabídce celkem 4 make-upy a jedno "bíbíčko". Libí se mi, že jsou jednotlivé varianty odlišeny barevně, a tak je snadno rozpoznáme. V mé sbírce chybí jen oranžový - Wake me up, který je určen pro starší pleť a vím, že obsahuje drobné třpytečky. Proto mě nikdy nelákal. I když vím, že jej používá i hodně mladých slečen a jsou s ním spokojené. U mě se sešly tři varianty. Modrý Match Perfection, červený Lasting Finish a také inovovaný Saty Matte.


I když jsou všechny make-upy ve stejné barvě  - 100 Ivory, totožné rozhodně nejsou. Řekla bych, že Match Perfection je v naprosto neutrálním béžovém odstínu, stejně jako Lasting Finish, který je ale podle mě o kapičku tmavší. Oproti tomu Stay Matte má hodně teplý, růžový podtón a ze všech 3 variant je nejsvětlejší. Myslím, že make-upy od Rimmelu patří obecně k těm světlejším, které se dají v drogerii najít. I když ze zahraničí se dají sehnat ještě světlejší odstíny, které se u nás z nepochopitelného důvodu neprodávají.

Co se týče balení, všechny obsahují 30ml a Match Perfection a Lasting Finish jsou si velmi podobné. Jsou ve skleněné lahvičce opatřené klasickou pumpičkou. Stay Matte je v tubičkové verzi a je mnohem lehčí a menší, takže vhodnější do kosmetické taštičky na cestování.


1. Match perfection
Konzistencí je ze všech variant nejtekutější a po ruce vyloženě steče. Jeho krycí schopnost je rozhodně nižší a na problematickou pleť nestačí. Spíš jen dokáže sjednotit barvu a na pleti vypadá velmi přirozeně. Proto je pro mě ideálním kandidátem na léto, což podporuje také fakt, že má make-up ochranný faktor SPF 20. Plusem je také lehká, příjemná vůně.

Pokud byste si chtěli přečíst složeni, na balení ho bohužel nenajdete.

Cena v drogerii se pohybuje kolem 200Kč.



2. Stay Matte
Na tenhle make-up jsem se hodně těšila po tom, co jsem četla mnoho kladných recenzí. Proto byl pro mě obrovským zklamáním. Je totiž hodně hutný s velmi vysokým krytím a na obličeji není absolutně vůbec přirozený. Udělá totální masku, zvýrazní všechno, co nemá - šupinky, ucpané póry na nose a celkově si připadnu jako pyšná princezna, když si namočila obličej v mouce. Tu scénu jistě všichni znáte. :))

Kladně hodnotím aspoň konzistenci, která je příjemná pěnová a hezky se roztírá.

Cena v drogerii se pohybuje kolem 150Kč





3. Lasting Finish
Tento make-up je opět tekutější, ale rozhodně ne tak moc, jako modrá varianta. Krytí je zlatá, střední cesta. Jediné, co mi trošku vadí je, že se po tomto make-upu, hodně lesknu. Proto pro mou smíšenou pleť není příliš vhodný na léto a používám jej spíš na podzim a v zimě. Ze všech variant má nejvýraznější parfemaci, která je mi příjemná.

Složení tu opět nenajdeme.

Cena se v drogerii pohybuje kolem 200Kč



Až na Stay Matte, bych Vám tedy make-upy doporučila. Modrou variantu do teplejšího počasí, červenou do studenějšího. Alespoň mě takto vyhovují. A abych Stay Matte jen tak nezavrhla, tak přiznávám, že jej občas s Match Perfection smíchám a potom je fajn, ale samostatně jej používat nemůžu.

Co Vy a make-upy Rimmel? 

Mějte se krásně. :)



22 komentářů:

  1. Asi se k Rimmel makeupům opět vrátím. Zbožňovala jsem tebou zmiňovaný modrý a i ten oranžový. Je opravdu báječný a na léto fakt super, takže do něj nejspíš půjdu. Stay matte mě nějak neláká, už kvůli obalu... :D

    OdpovědětVymazat
  2. obrázek pobavil:DD takhle v dnešní době chodí většina děvčat:D Já si nemůžu pomoct, ale všechny i v drogerii mi prostě pořád přijdou hrozně tmavé..

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny znám, i když jsem žádný z nich nezkoušela. Teda pouze na ruku, ale přišly mi dost tmavé - aspoň na mě teda :D I když ten Stay Matte mě docela překvapil, vypadá i relativně použitelně. Jen škoda, že zas schopností není.
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  4. Já osobně mám make-upy od Rimmelu ráda, ale teďkom se stal mým favoritem právě STAY MATTE
    .
    http://svetsminek.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Match perfection mám už niekoľké balenie a je celkom fajn. Mala som aj tú červenú variantu a moc veľký rozdiel v nich pre mňa nebol. Ak chcem make- up z drogérie, tak Rimmel u mňa vedie.

    OdpovědětVymazat
  6. Match perfection už asi měsíc po baráku hledám a nemůžu ho najít což mě hrozně štve protože jsem nebyla ani v polovině a na léto byl vážně tutový .. :( Stay Matte mám doma nově asi měsíc..a přiznám se, že jsem ho ještě nevyzkoušela, protože se teď snažím používat spíše BB od Garnier. Moc pěkná recenze :) Jinak Wake me up vlastním také a jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  7. ja si mejkap miešam.málokedy mi sadne jeden tak,ako potrebujem.ťuk jeden tuk druhý a dám štetcom.pekná recenzia.ď

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzkoušela jsem Lasting Finsh a byl dobrý. Rovněž tak Stay Matte a na rozdíl od tebe mi sedí výborně. Masku mi nedělá, nezvýrazňuje co nemá a stačí ho trošička. Hold každému sedí něco jiného. Jinak fajn shrnující recenze.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  9. makeupy od Rimmelu miluju a vždy se k nim ráda vracím :) mám modrý Match Perfection a na zimu jsem musela objednat ještě světlejší odstín 010 a je parááádní :))

    OdpovědětVymazat
  10. MP mám hodně ráda, ale mám 103, takže teď je už (a ještě) tmavší, ale brzo budu na něj akorát :)

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím s negativním hodnocením Stay matte, měla jsem ho ve vzorečku a nikdy víc! Ale ta konzistence se mi hodně líbí, jak je taková pěnová a našlehaná, takže občas když jdu v drogérce kolem, neodolám a natřu si ho na ruku :-D Zbylé dva make-upy jsem nezkoušela. BB jsem měla v miniaturce a neseděl mi - mastný a nekryje.

    OdpovědětVymazat
  12. Co se toho Stay Matte týče, musím nesouhlasit, pro mě jeden z nejlepších make-upů vůbec :-), ale chápu, že je to čistě věc individuální. Odstínově perfektně sedí, vydrží celý den, avšak je potřeba ho dobře zapracovat a s množstvím to nepřehánět, jelikož bohužel při vrstvení by se člověk tomu obrázku, který jinak fakt pobavil :-D, dopracoval :-(, ale jinak za mě super, dá se ještě skvěle využít jako korektor a nebo se dobře mísí s jinými tekutějšími make-upy.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, vím, že jej hoooodně holek chválí, ale mně prostě nesedl a přirozeného efektu s ním nedocílím nikdy... I když, po smísení trošky s něčím tekutějším, se dá.. :)

      Vymazat
  13. Měla jsem Modrý a Stay matte. S modrým jsem byla spokojená, i když jak říkáš, nekryje. Avšak na léto je ideální. Stay matte je hutný, skvěle kryje, ale když se pořádně nerozetře, tvoří škaredou masku. A mrzí mě, že u nás není k dostání odstín Porcelain. A to složení je docela smutné.

    The little blonde

    OdpovědětVymazat
  14. Mně Stay matte vyhovuje, asi to je tím, že mám opravdu mastnou pleť (hlavně v T zóně), takže mi ta hutnost nevadí. Na druhou stranu uznávám, že je potřeba opravdu nanést jen malé množství, řádně rozmazat a ještě zapracovat štětcem. Pak je ale výsledek (aspoň pro mě) ideální :) Ty ostatní dva také neznějí špatně, možná zakoupím nějaký v tmavším odstínu na léto.

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Match perfection jsem měla a nemůžu si jej vynachválit, je báječný. Stay Matte mám také a celkem mi vyhovuje i když je opravdu hutnější, ale když se důkladně rozetře, není to žádná tragédie. Lasting Finish jsem nikdy neměla a protože mám smíšenou pleť, asi by mi ani nevyhovoval. Jinak Wake me up mám dokonce ve dvou odstínech, jeden na léto a jeden na zimu. Taktéž mi báječně vyhovuje :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovědětVymazat
  17. Ten Rimmel mám, i když už jsem na konci. Nemám v plánu si ho koupit znova. Sice je jak dělaný na mou pleť, nevysušuje jí a nevytváří šupinky, ale to krytí :/ úplně na prd.

    OdpovědětVymazat
  18. Mám rada makeupi od rimelu :)
    a prosím ťa kedy bude vyhlásenie giveaway ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už bylo, 1.6., na facebooku, jak jsem uváděla u soutěže..

      Vymazat
  19. Mám jen Match Perfection a další dva jsem zatím nezkoušela, ale jsem s ním hodně spokojená;)

    OdpovědětVymazat
  20. Závisí od toho kto čo preferuje, ja ako majiteľka nedokonalej pleti potrebujem krytie a to najmä krytie fľakov po akné čo sa kryje pomerne ťažko takže pre mňa je Stay Matte skvelý, má krásnu svetlú farbu s ružovým podtónom, teda žiadna oxidácia nehrozí, pekne kryje, nepotrebujem ani korektor, ale nezdá sa mi, že by vytváral masku. Je však pravda že zvyýrazňuje aj tie najjemnejšie vrásky a to pritom ešte takmer žiadne vrásky nemám. Ale na leto je fajn, v zime asi opäť siahnem po svojom milovanom Dermacole 24h Control make-upe.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥