FIALOVÉ LÍČENÍ PRO ZELENÉ OČI? ANO!

Nikdy bych nevěřila, že právě fialové stíny a zelené oči půjdou krásně dohromady. Četla jsem o této kombinaci častěji a častěji a měla stále větší potřeby to zkoušet. Až jsem našla ideální odstín studené fialové, který mi naprosto sedl. Nedělá vůbec uplakané oči a nádherně září.  Řeč je o fialové jumbo tužce Sephora v odstínu č. 14 violet, která je neskutečná. Nikde jinde jsem nenarazila na tak krásnou a svítivou barvu. Navíc je voděodolná, takže perfektně drží!

Tužku jsem doplnila triem Smoky eyes od Bourjois. Nejtmavší stín jsem nanesla nahoru do oblouku nad pohyblivé víčko a vnitřní okraj vystínovala středně fialovou ze stejné paletky. :)

A tady už je výsledek... :)




Hlavní "hrdinové" líčení:



U stínů fotka trošku zkresluje, ve skutečnosti jsou fialovější :)


Dále jsem použila:
Paletka na obočí Clarins (klik)
Gelové linky Essence
Bílá tužka Gabriella Salvete (vnitřní linka)
Řasenka Loreal Extra Volume Collagene (klik)
Korektor YSL Touche Eclat (klik)

Jak se Vám líčení líbí? :)

Mějte se krásně! :)



34 komentářů:

  1. Líčení je moc hezké! Už jsem hodněkrát viděla, že "zelenoočka" se líčí fialově a vždycky to vypadalo parádně :) až ti závidím zelené oči (já mám modro-zelené, ještě možná i trochu šedé :D).

    OdpovědětVymazat
  2. krásné líčení, barva ti parádně sedne :) a ty řasy...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych vůbec neřekla, že by to šlo k sobě, ale tobě to neskutečně sluší! Úplně ti září očka :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  4. nádherná farba ceruzky, krásne očko, vydarené líčenie :)
    inak sa hovorí, že zelenoočkám vyzdvihne farbu ich očí práve kontrastná fialová (u hnedých tuším zelená a u modrých žltá či bronzová)

    OdpovědětVymazat
  5. Naprostá nádhera!!! Like!!! =)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám zelené oči a odstíny do fialova mám k líčení nejradši:) Akorát spíš než tuhle studenou, preferuju odstíny do vínova:)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky sem si tohle líčení v poslední době oblíbila :-) Já si zas zamilovala šeříkový duo od S.he z výprodeje za 30 Kč :-D Ale ta tužka má fakt parádní barvu!

    OdpovědětVymazat
  8. krásné líčení :) tužka Sephora mě hodně zaujala, asi se po nějaké mrknu :))

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí stíny i líčení. Já bych si sama takové asi nedala, protože nejraději nosím nenápadné hnědé stíny a popřípadě na noc - tmavší hnědé doplněné černou. Ale tobě moc sluší, super! :)

    By-Moni


    OdpovědětVymazat
  10. Krásná barva i celé líčení. Jinak máš nádherné oči, co já bych za to dala :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné líčení, ta fialová je opravdu úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  12. To vypadá hodně dobře...Moc se mi líbí ta kombinace zelených očí a fialové barvy :) Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  13. Fialová je pekná farba a občas mi príde, že sa jej ženy boja alebo s ňou nevedia robiť a líčenie vyzerá ako monokel. Podľa mňa si treba nájsť len vhodný odtieň a myslím, že bude vyzerať dobre, v podstate, na každej. Aj tebe sa to skvele podarilo. Líčenie sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné, myslím, že zeleným očím fialová sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné :) povedlo se. Budu muset taky vyzkoušet. I když mám tmavší zelenou, ale k zeleným se prostě fialová hodí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné líčení a krásné oči! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc povedené líčení! Sice nemám zelené oči, ale i k těm mým šedým se mi fialová líbí. Jaká je ta tužka od Sephory? Moc mě zaujala a určitě se na ní kouknu. Je ještě dostupná nebo to je nějaká starší?

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá! :) Perfektně drží, dá se i stínovat, fakt super... a k dostání je pořád, myslím, že stojí něco kolem 270 Kč :)

      Vymazat
  18. Líčení je moc krásné. Vidím, že i pigmentace je parádní. A ta tužka od Sephory, to je nejúžasnější fialový odstín jaký jsem kdy snad viděla :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
  19. Nemyslím, že je to úplně barvou očí. Spíš celkovým typem. Chladné, výrazné typy si mohou dovolit temně švestkově fialovou a opačně: teplý barevný typ vynosí vínový až červený podtón, aniž by vypadal červeně a ubrečeně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš jistě pravdu. :) Ale myslím, že barva očí také hraje určitou roli :)

      Vymazat
    2. Rady tohohle typu jsou docela populární v dámských časopisech a v pubertě jsem samozřejmě tyhle barevné plátky četla a tak jsem se podle toho, neznalá věci, zkoušela řídit a musím říct, že to bylo naprosto mimo. :-) Až když jsem odhadla svůj barevný typ, začalo mi všechno do sebe zapadat. (I dost nečekané barevné kombinace. :-) Zelené oči si umím představit jak na přírodní zrzce, tak na klasické středoevropské majitelce světlé pleti a myší šedi na hlavě, tak i na výrazné Sněhurce a stejné odstíny jim slušet imho nikdy nemůžou. (Stejné barvy v jistých specifických případech snad i ano, ta fialová je odstínově značně variabilní a může se přiklonit snadno buď na stranu spektra chladných nebo studených barev.) Ony tedy pravděpodobně nebudou mít ani stejný odstín barvy očí, ale na to chce mít už podle mě dost vycvičené oko, rozhodně není zelená jako zelená, pochybuju, že když se někdo začne pozorovat, z fleku si určí přesný odstín barvy očí. :-)

      Vymazat
    3. Já ani nikomu neradím, že povinně všem musí slušet TENTO odstín fialové a hotovo... jak píši v článku, tato fialová sedla mně a líbí se mi v kombinaci s mýma zelenýma očima...

      Vymazat
    4. Mně prostě přijde ladění pouze s očima zjednodušující a v mnoha (netvrdím, že zrovna zde) případech mylné a ocenila bych spíše tvou celkovou fotku. Netvrdím, že ti ta barva nesluší nebo že musí slušet všem, ale ukázat oči a říkat, jak to hezky ladí, to mi přijde málo, s očima to ladit může, ale co ten zbytek tebe. :-)

      Vymazat
    5. Jasně, že jsi to pravděpodobně nemyslela zjednodušujícím stylem "zeleným očím musí slušet fialová, dál to neřeš", že je potřeba brát i ten zbytek v potaz. Nicméně jsem kolem toho chtěla rozvinout diskusi, protože kolik znáte žen, co urputně třeba nosí modré stíny a la osmdesátky, protože trpí utkvělou představou, že jim modrý oblouky vymalovaný až k obočí hrozně sluší a ladí s očima a tak. :-)

      Vymazat
  20. Tá ceruzka má krásnu farbu, veľmi ti pristane. Ina ja na zelené oči používam fialovú rada a často, ale rovnako ao ty musím mať studený alebo aj neutrálny tón, inak vyzerám jak uplakaná. A súhlasím aj s anonymom... Ty Jani máš krásne svetlé oči :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  21. Mně přijde, že se fialová hodí každému :) Já sama mám oblíbených hned několik odstínů fialové. Pěkné líčení!

    OdpovědětVymazat
  22. Veliká nádhera, máš krásné oči :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Tohle je super! Já jsem do barev trochu prase a namaluju se čímkoliv mě napadne. Naštěstí mám podle vizážistky "přizpůsobovací" oči - nejsou modrý, zelený ani šedý, prostě od všeho něco, takže se to snese.

    OdpovědětVymazat
  24. wow, to vypadá skvěle! já celou tu "barevnou" typologii, že těmto očím nesluší tahle barva a že k téhle pleti nejde tahle barva, beru hodně s rezervou. Tys mě v tom teď utvrdila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥